Jan 14, 2008, 12:20 PM

"Истинският приятел идва при теб, когато всички други бягат" 

  Essays
12544 0 1
1 мин reading

Приятелството е една от най-ценните връзки, които може да изгради човек. Истинското приятелство може да устои на всички трудности. Приятелите се подкрепят за всичко. Истинският приятел ще бъде до теб в най-тежките ти мигове, ще споделя с теб радост и тъга. Истинският приятел ще бъде до теб, дори и когато знае, че не си прав, истинският приятел ще приеме критиката ти и ще си вземе бележка.
Много приятелства се зараждат в живота на един човек, но малко остават до край. И ако едно приятелство е хубаво, то то е още по-хубаво, когато е завинаги...
Приятелите споделят всичко, дори и най-съкровените си тайни, знаят всичко един за друг. Истински приятел е този, който знае всичко за теб, дори и най-лошото и въпреки това те обича и подкрепя.
Някой беше казал, че ако се случи нещо с теб и попаднеш в затвора, добрият приятел ще плати гаранцията и ще те измъкне оттам, а истинският ще седи до теб зад решетките и ще ти казва: "Жалко, че сме тук, но поне се забавлявахме". Именно това е истински приятел, който е до теб и в най-лошите моменти.
Друга приказка гласи: "Истинският приятел идва при теб, когато всички други бягат." Когато в живота ти се случи така, че изведнъж изгубиш всичко, всичките си така наречени приятели, любовта или друго нещо, не по-маловажно от тези и когато се огледаш и видиш дори само един човек, който е тук въпреки всичко, именно това е истинският приятел, от който се нуждаеш, който ще те подкрепи и когото ти ще подкрепяш в трудните моменти...

© Теодора Петрова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??