Aug 17, 2014, 7:08 PM  

Кадър от живота 

  Essays
1033 0 2

Виждали ли сте своя снимка, на която отзад  има непознат? Кара ви да се замислите колко непознати имат ваши снимки и в колко моменти от чужди животи сте присъствали. Били сме част от живота на някого, когато мечтата му се е сбъднала или сме били там, когато тя е умряла. Присъстваме в живота на някого, сякаш е било писано да сме там, в точно този момент. Замислете се, може да сме голяма и важна част от живота на някого, а дори да не подозираме за това..

© Христина All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Така си е! Напълно е възможно - примерно да се е забавил за да изчака да ме снимат и с това да е стигнал до някое кръстовище по-късно и с това да е предотвратена катастрофа! Напълно е възможно. Неведоми са пътищата Божии!
  • Хмм това е страшно интересно и вярно!Много ти благодаря, че ме накара да се замисля по-обстойно над това!Аз знам, че, ако трябва да сме заедно с някое същество или да се срещнем с него, то ще стане!Няма нищо случайно!И съдбата ни дава знаци, които ние трябва да разгадаваме!Но трябва да се замисляме кои са тези, които ни обичат, дали ги заслужаваме и дали те заслужават нас!Трябва да знаем кое е наистина важното в нашия живот!Много оригинално и замислящо есе!Поздрави!
Random works
: ??:??