Sep 9, 2008, 9:16 AM

Как би изглеждал един свят без насилие? 

  Essays
7994 0 3
1 мин reading

                           КАК БИ ИЗГЛЕЖДАЛ ЕДИН СВЯТ БЕЗ НАСИЛИЕ?  

    

     Днес насилието е навсякъде около нас. То не се измерва само с войните, терора и боевете, но и с думите и критиките, които изричаме, за да обидим някого. Хората приемат насилието за начин да покажат силата и властта си или да докажат, че са прави. Но те не осъзнават, че силният човек не би позволил на агресията и гнева си да го контролират, не би злепоставил другите, най-вече слабите, а напротив - би ги защитил. Защото силата се измерва в това не само да помагаш на себе си, а и на останалите.

         Един свят без насилие би бил прекрасен! Всички хора ще бъдат усмихнати, всеотдайни и щастливи. Те няма да познават страха и агресията. Щом един човек се държи добре с друг, другият му отвръща със същото. Това е формулата за един прекрасен свят. Аз мисля обаче, че той е постижим само в изкуството. За жалост днес хората са прекалено заети, за да се замислят за истински важните неща в живота. Те трупат негативизма в себе си и той често "излиза" на бял свят. Тогава е късно да бъде спрян - нито от човека, нито от жертвата, нито от околните. Той е просто една стихия, която помита всичко по пътя си, оставяйки след себе си горчивина и сълзи.

         Хубаво е да мислим, че може да има свят без насилие. Още по-хубаво ще бъде, ако го направим!

© Мирелла All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??