Nov 3, 2006, 7:26 PM

Кога ще чуя аз " Обичам те" ? 

  Essays
4640 0 21
5 мин reading

Минават дните и годините,

отлитат нашите мечти,

а с тях отлита и надеждата

„ Обичам те”, кога ще промълвиш.

 

Странно е, нали. Да искам да чуя тези две думички. Когато съм на толкова години и толкова ми е минало през главата. Може би...

Но за мене не е. Защото не съм ги чул досега. От всичките жени, които съм обичал. И към които съм бил искрен в чуствата си. Много ли съм искал и искам. Оказва се, че е много. Наслушах се на какви ли не извинения. Че любовта се показвала и с дела. Че имало и по-важни неща в живота. Че и присмех получих от някои.

А аз цял живот давах. Доказах и с делата си, и с думите си, че съм искрен в своите чувства. В замяна не поисках много. Само да чувам понякога „ Обичам те”.

Питах...

Дори не ме излъгаха. Просто не ми казваха. И тогава разбрах, че няма да го чуя никога. Изправям се пред огледалото, поглеждам се и казвам:

- Обичам те!

По движението на устните на образа в огледалото разбирам, че ми го казва, макар и без глас.

Уморих се да чакам...

Иска  ми се да съм сам. Защото в мен е празно. Празно е и около мен. Сърцето ми е празно. Свило се е в очакване. На нещо, което няма да да дочака. Само животът пулсира вътре в него.

Дано да се лъжа в своето предчувствие. Не съм пророк. Дано капчицата надежда се превърне в огромен океан от обич. С две мечтани думички, толкова трудни за изричане.

 

Минават дните и годините,

надежда малка ме крепи.

Да чуя твоето „ Обичам те”

със блясъка на твоите очи.

 

Казват, че надеждата умирала последна. Един миг преди човека.

 Аз вярвам и се надявам...

Вярвайте и вие, които също не сте ги чули!!!

© Христо Костов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Оригинален си,Ицо,като произведенията си....
  • Настръхнах!Нямам думи-просто видях себе си!...И веднага ме връхлетяха думите:"Не си виновна ти-от другий свят съм аз!".
    Благодаря ти!
  • Благодаря ви!!!
    Нека всички да ги чуят, поне веднъж в живота си!!!
    Спокойна вечер на всички!!!
  • Тъжно наистина без тези две думички...
    Аз съм щастлива, че лягам и се будя с тях!
    От сърце ти пожелавам да ги чуеш, както със слуха си, така и със сърцето си Романтико, защото съм сигурна, че ги заслужаваш!
    Да чуеш камбанките от радоста на обичането и светлината отразена в очите на любимият човек!!!
  • Сблъскваш ме със странната истина, че директно и аз не съм ги чула, Романтико...Да, не се бях замисляла, и не ми липсваше до сега, защото съм го четяла по делата и погледа на хората до мен...Тъжно е...
  • Това не са "думички", а Д У М И , щом са толкова важни за нас!!!
    Чудесно е есето!!!
    Поздравления!
  • Ще ги чуеш!
  • За всеки влак си има пътници, все пак... Успех! Есето е много добро.
  • Да наистина!Две много важни думички, които ни дават много сила да продължаваме напред! Но те трябва да са изпълнени със съдържание, няма смисъл да са просто две думи - празни, изрецитирани.
  • Хубавите неща ставали,когато най-малко
    ги очакваме
    Пожелавам ти да чуеш тези думи!
  • Благодаря ви, Вероника, Роси и Христо!!!
    Мъжките сърца също са отворени за красивото и любовта!!!
  • Никой не знае какво може да му поднесе съдбата.
    Поздрав за есето!
  • Страхотно е! Много силно мъжко есе. Няма друго такова състояние, както това да се чувстваш предаден емоционално, защото именно това е неискането на жената до теб да каже "Обичам те"... Поздравления!
  • Живка и Гиги, благодаря ви!!!
    На една жена, която обичам винаги ги казвам.
    Желая на всички приятен и усмихнат ден!!!
  • Прекрасно е!А дали ти си ги казвал???"Дай за да получиш!"
  • Надеждата крепи човека!!! Така и мене ме крепи!!! Дано да ги чуя!!!
    Благодаря ви!!! Желая на всички приятна и спокойна нощ!!!
  • Много искрено откровение, Христо! Поздравявам те!
    Вярвай! Не угасвай пламъка на вярата, защото докато все още мъждука, има и надежда да чуеш така очакваните магични слова!
  • Да, само две думички...но правят чудеса с нас!!! Поздравявам те
  • ЩЕ ГИ ЧУЕШ!!!

    Страхотен си!
  • Разчувства ме Христо, голяма дълбочина има в думите ти.
    Тези две думи са ти ги казвали, но ... ти не си ги чул.
    Вярвай и се надявай, внимателно се вслушвай и чакай !!!

    Поздрав и усмивка.
  • Разкошен си!
Random works
: ??:??