Apr 17, 2010, 7:50 PM

Лунаториум – Стая 61 

  Essays » Social
1199 0 0
9 мин reading

С. П. : Господин Г. П., защо тази врата е толкова пазена? Какво чудовище има вътре?

Г. П. : Забранено ни е да знаем – само мисълта за това чудо вътре те прави луд!

 

Вътре:

 

Мечта vs. Реалност

 

Добър ден, уважаеми читатели, и добре дошли на дербито между Мечта и Реалност пряко от нашата психиатрия. За Вас коментират група абстрактни обекти: аз съм Сеир, а за другите по-късно. Ето, че на терена излизат двамата участници – отдясно е Реалност в сива блуза, сиви гащета, сиви чорапи, сиви обувки, сиви връзки за обувки, сива лента за коса и всякакви други сиви работи, а в ляво е Мечтата, облечена в каквото си иска. Треньор за Реалността е Обществото, а Мечтата няма, защото си прави каквото си иска. Съдии на днешния мач ще бъдат завеждащият отделение в лудницата Завеждащ Отделение в Лудница...

Хумор: ... това име има известно френско звучене...

Сеир: ... и с него са още някакви доктори от там. Публиката е почти изцяло от мои хора... сега охраната Жестокост ще изведе събралата се и опитваща се да помага паплач.

Жестокост: Разбира се, сеир да има.

Сеир: Разбира се, че ме има. Важното е, че всички ненужни помощници ги няма вече и дербито може да започне. Мечтата без никакво колебание си пораства крила и се устремява към първата си точка в мача. Каква изненада – Медицина, която е в нашето студио, започна бесен обстрел по Мечтата. Медицина, с какво обстрелваш?

Медицина: Понеже му поникнаха крила, което е в следствие на нежеланието му да ходи по земята, то се налага лечение със специални свалящи на земята медикаменти.

Здраве: Но няма ли да му навредиш?

Медицина: Не се обаждай, докато говори създателят ти.

Здраве: Но аз съществувам много преди теб...

Сеир: Никой не го е толкова грижа за вас... Логика, ти разбираш от всичко, кой е твоят фаворит?

Логика 1: Мечтата, естествено – тя може всичко!

Логика 2: Реалността, естествено – Мечтата не съществува!

Логика 3: Никой от тях – битката ще е вечна...

Сеир: Не ти е лесно с толкова много вариации на теб.

Хумор: Поне може да си направи самостоятелен хор...

Сеир: Да, така е. Но, със сигурност, това дерби няма да е вечно, тъй като Скука свършва работа след 5 минути, а ние не се обичаме.

Медицина: Свършват ми лекарствата, ще успее да отбележи точка!

Сеир: Това е крайно неприятно наистина. Никой не иска да гледа как Мечтата побеждава. Нечестност, ако обичаш...

Нечестност: Разбира се.

Сеир: Дами и господа, Нечестност се втурва да помогне на Реалността, която седи безпомощно на едно място. И - ето. Изведнъж се появява стена, която в последния момент спасява резултата. Мечтата е принудена да се оттегли, но Нечестност се грижи това да ù бъде за последно, махайки задръжките на Общество, което започва бурно лайномятане по Мечта.

Честност: Няма да ме изгоните! Подкрепа, Надежда – свършете си работата!

Култура: Не е културно да не се съобразяваш с мнозинството!

Сеир: Правилно, какво друго мога да очаквам от собствената си рожба...

Честност: Никой не ви пита в момента.

Сеир: Ох, не! Какъв неприятен обрат! Миг преди Мечта да бъде зарита от изпражнения Подкрепа издигна щит и я предпази. Надежда се показа зад сивата Реалност и Мечта се решава на последен ход. Странна светлина озари игрището. Не виждам нищо! Ох, не! Резултатът е:

Мечта vs. Реалност

- 0

Но още нищо не е решено – Нечестност е до съдиите и те обявяват Реалност за победител, защото печели този с по-малко точки! Логика, вашият коментар?

Логика 1: Това не е логично, защото няма такова правило!

Логика 2: Това е логично, защото трябва да има кой да признае една победа, за да бъде тя истинска.

Логика 3: Този спор ще бъде безкраен.

© Иван Радев All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??