Dec 29, 2021, 2:24 PM

Любов 

  Essays » Students, Love, Others
1433 1 11
1 мин reading

        Любов…. Какво е любовта? За мен тя не е просто чувство, нито обикновена емоция. Любовта е сбор от чувства и емоции, защото когато обичаш чувстваш щастие и тъга, радост и болка. Любовта е онова пламъче, което сгрява душата ти, когато погледнеш в очите на любимия човек. Тя е онази емоция, която засяда над слънчевия сплит и не се маха от там докато не легнеш да заспиш. Любовта за мен са малките неща, които правите заедно, като например да изпиете чаша кафе или просто да стоите един срещу друг в тишината, но да се радвате, че сте заедно. Тя е онова нетърпение да получиш обаждане от любимия човек, да се видите и да си говорите за каквото ви хрумне. Мога да кажа, че любовта е като цветна градина, която трябва да поливаш редовно иначе ще увехне. Любовта е всичко онова, което те кара да сияеш от щастие, което те изпълва. Тя не може да се опише просто с една дума или да се назове, тя се чувства. Думите се облицовка на действията породени от любовта и не може да се сложат под общ знаменател, защото всеки изразява любовта си по различен начин. Макар поети и писатели да я възхваляват и да се пробват да я опишат чрез своите произведения, тя си остава едно пътуване не само към другия, но и към нас самите. Чрез нея ние разбираме кои сме. Тя изкарва наяве, както добрите ни страни, така и лошите. Любовта е окриление, тя ни вдъхновява да бъдем по-добри, тя ни усъвършенства и ни дава нови сили. Любовта е пламъчето, което гори в очите при мисълта за него. Тя е малката тъпа болка, която те пробожда в сърцето, когато не можеш да го видиш или чуеш. Тя се появява, когато най-малко очакваш. Когато си на прага на отчаянието и не знаеш накъде да поемеш. Любовта е спасението от което човек се нуждае. Тя е най-сложното, но и най-просто чувство, което човек може да изпита. Любовта е приключение, което си заслужава да бъде изживяно!  

© Еленка Гишина All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Любовта наистина е всичко това, което си описала. Но и повече от това, което винаги казваме за нея...
  • Пепи, Петя, ЕйКей,Петър, благодаря ви за коментарите! Радвам се, че есето ми ви е харесало!
  • Добре си описала чувствата. Любовта е всичко, защото е над всичко. Но тя е преди всичко действие, споделеност на животи и взаимност, и е най-силна, ако има развитие. А за това трябва доверие и сигурност. Живей, влюбвай се, и бъди обичана. Може с времето отношението ти да се промени, но вярата, че я има, остава завинаги. И ако е оставила след себе си нещо красиво сътворено. Тогава болката има смисъл.

    пп
    така е, Петя. Трябва да се пази от ония малки камъчета, които обръщат колата, защото колкото е силна, толкова е и крехка.
  • Аз също съм на мнение, че за любовта трябва да се полагат грижи ако искаш тя да пребъде във времето. Когато започнеш да приемаш един човек за даденост и се държиш с него все едно той ти принадлежи по право, то тогава вече не говорим за любов. Много хора правят точно това във връзките си и псле се чудят защо не им се е получило. Любовта се доказва, а не се приказва и в това именно се изразява грижата за нея. Никой не е казал, че в любовната градина на Еленка има брюкселско зеле. Може да има рози, петунии, кокичета. За цветята също трябва да се полагат някакви грижи. 🙂
  • Еленка, прочетох написаното, но това за което говориш не е Любов. Това си е просто едно чувство родено от плътта и насочено към нея.
    Любовта не е брюкселско зеле, за да я поливаш, да расте и живее. Нея я имаш и тя е дадена свише. Не е приключение, което изживяваш и си тръгваш след него.
    Надявам се, че не ми се сърдиш, за мнението, но не мога да съм съгласен с нещо, което е далеч от смисъла на думата любов.
  • Браво, Еленка! Не вярвай на мними доброжелатели, както и на скучни дърдорковци, които нищо не казват. Вярвай на сърцето си - то няма да те подведе. И ги прави нещата, без “дали” или “ако” 👍
  • Различни са хората, а не любовта. На никой нищо не мога да спестя, така че попътен вятър ти желая
  • Радвам се, че ти е харесало Миночка Митева!
    Щураче, благодаря за коментара, оценявам го! Написах есето на тази тема не защото някой, някога ще има нужда от него, а защото аз имах нужда от него точно в този момент. Любовта е много неща и е различна при всички хора, но за мен тя е това, което съм написала.
  • Не съм съгласна с онова сравнение с градината, не съм съгласна и с това че любовта е приключение. Любовта е несравнима и само тя единствена няма "защото". Бих написала есе за любовта, но не виждам кому е нужно
  • Много, много е добро,хареса ми!
Random works
: ??:??