Младостта - песъчинка в пустинята на живота
(есе)
Хиляди мисли се щурат, объркани в сложните лабиринти на душата, блъскат криле в сивите стени и в отчаянието си търсят изход, но с наранени от ударите криле тихо се свличат победени... Вълни от въпроси ме заливат, преливат и едва си поемам дъх, почти потопена изцяло в тези трудни запитвания... ”Коя съм аз? И какво искам?” Себе си питам, че едва ли друг би могъл да ми отговори... Но май самата аз не откривам отговорите... А търся ли ги въобще??? Потърсих се, дълбоко в сърцето потърсих своя образ, но когато се вгледах, не се познах... Видях не красивите очи, а тъмни бездни... Уплаших се от себе си и побягнах... Каква наивница!!! Че бих ли могла да избягам от мен самата!?
Младостта безшумно пробягва покрай мен... Дори не ми подава ръка за сбогом, не ме и поглежда даже... като вихър ме завърта и ме захвърля замаяна, паднала на колене и недоумяваща кога са изминали всички тези години... Какво видях, какво получих и какво дадох... Защо ли отново в ума ми се струпват запитвания – отговорите винаги са мълчаливи... Млада съм, още съм млада! Но какво да правя с тая младост, повяхва в ръцете ми като откъснато цвете... Млада съм, но не се научих да живея...© Гергана Шутева All rights reserved.
от една млада душа