Очакваш да ти кажа велики думи ли? Хах, аз не мисля така... Очакваш да се обяснявам като луда ли? Не искам! Дойдох само да ти кажа "Обичам те", мисля, че е по-добре, отколкото да разпъвам локуми и да държа велики речи... Стигат ли думите ми? Ако отговорът е не, ще се изсмея в лицето ти, защото тези думи никой не е получавал от мене... Тези думи никой не успя да заслужи, а ти не само ги заслужаваш, но и ги притежаваш... Затова искам да си доволен от себе си... успя... покори ме... Досега никой не беше успявал, всички стигаха едва до първо ниво, а ти превъртя играта... жалкото бе, че играта ти писна и я изключи от контакта... Пусна си друга, тя бе по-нова и по-луксозна... но ще е такава, докато и тя не започне да ти писва, за да пуснеш друга... Оспори ме, ако греша! Оспори ме, ако просто си страхливец и не искаш да признаеш за чувствата си... Виждам нещо в очите ти. Не, не виждам своите... виждам как понякога ме гледаш с любов, друг път с омраза... прости ми, но не разбирам. Слаба съм в тази игра на чувства... преди другите бяха неуките в моя терен, а сега аз съм неуката на чужда територия. Кажи ми какво чувстваш, защото нашата история се протака с години, и не искам да чакам повече! Искам отговор... а доколкото те познавам, в замяна очаквам обида през насълзени очи...
Хубаво де! Застани срещу него и му го кажи в очите. Такива неща е по-добре да ги чуе един, но който трябва, вместо стотина, които ще го гледат безучастно...
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.