Jun 8, 2013, 12:39 PM

Най-същественото е невидимо за очите! 

  Essays » Social
8272 2 0
2 мин reading

    Според мен това е една много клиширана мисъл, но в същото време е и доста добре сформирана. Клиширана, защото могат да се изпишат толкова много думи как най-важни са добротата, сърцето и всичките подобни неща, които просто не могат да се видят, а да отричаме, че материалните неща нямат значение или по-накратко да се правим на прекалено духовно извисени.
    Наистина бих искала да живея в свят, в който материалните неща, както и парите не означават нищо. Свят, в който хората не те съдят по това как си облечен, дали си с последен модел кола или телефон, а просто се вглеждат в душата и сърцето ти. Повечето хора ще кажат: "Ами да, аз съм такъв човек, за мен парите нямат значение", но не вярвам наистина да има някой, който да го каже от сърце или ако има такива хора, то те са едно на милион. В днешното "модерно" време, в което живеем - парите винаги са били и ще бъдат доста важен фактор за нас. Нямам предвид това да си купуваме последен модел БМВ или най-скъпия телефон, лъскави бижута или скъпи дрешки, а просто, че са от голямо значение за нашето оцеляване на тази планета. Вярно, има стотици хиляди деца по целия свят, които са бедни, което не означава, че те не са щастливи, но не мисля, че те са такива по тяхно желание. Дори и повечето хора да го отричат, парите носят щастие. Честно казано, как някой може да каже, че парите не са важни, като почти всяка вечер по новините се съобщава за хора, които крадат и убиват за "жълти стотинки". Така е, това е самата истина, колкото и да не ни се вярва. Просто живеем в един ограничен материален свят. И все пак това, че парите са от значение не означава, че те са всичко и че винаги носят щастие. Защото представете си пък да имате прекалено много пари, но да нямате семейство и приятели, с които да ги споделите. Дали това е щастие? Определено не. Тъжно е, че вече почти не останаха хора. Хора, които да са запазили в себе си човечността, достойнството и добротата. Може би вместо повечето от нас да се запитат какво да си купят и как да похарчат парите си, трябва да се запитат какви хора са и кои са те всъщност. Наистина е доста тъжно!
    Не само аз, а и всички други хора имаме нужда да вярваме, че наистина най-същественото е невидимо за очите, въпреки че всички сме част от днешния материален свят. Имаме нужда от надежда, за да го повярваме, въпреки че очите ни са способни да виждат само това, което точно тази материална реалност може да ни предостави.
    Хубаво е да ценим и материалното наистина, но не трябва да обръщаме гръб на човечността в нас и на добротата у хората. Не трябва да забравяме, че на първо място ние всички сме хора, ето това ни прави равни!

© Мария Петкова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??