Mar 31, 2010, 11:20 PM

Не си забравена! 

  Essays
891 0 0
3 мин reading

В тъмното. Стоя. Съвсем сама. Плача. И те викам. И те търся.

 

Напоследък не излизаш от мислите ми, сякаш искаш да ми кажеш нещо, но какво?

Притесни се, че съм те забравила ли? Не, не съм и това никога няма да стане, не разбра ли?! Обичам те! Макар да не мога да видя очите ти! Нито да погаля лицето ти! Да целуна ръцете ти!  Да чуя смеха ти! Мисля за теб и ми липсваш...

Ах колко много ми липсваш...

И как не искам да отида "там"...

Знаеш ли защо..? Защото те няма теб - да ме посрещнеш и да ме сграбчиш с обятията си, да ме заредиш с прекрасното си и вечно весело настроение и позитивна си и лудешка енергия... Няма те. Не искам да го повярвам. Няма да го повярвам. Ах, колко ми липсваш... Но нали си тук, до мен? Нали бдиш над мен? Нали пак ми се радваш? Нали пак ме хапеш? Нали все още говориш така бързо? Нали все още... те има?

Ах, колко искам това да е истина... Да не съм те губила... Да не си си тръгвала... Да не си ме изоставяла...

В главата ми изплува онази мисъл: "... а някои хора минават за кратко през живота ни, но споменът за тях остава вечен!" А ти бе тук прекалено за малко. И си отиде толкова бързо.  Ах, колко бързо! Споменът за теб ще остане винаги в мен и зная, че един ден ще срещнем аз и ти... пак заедно... нали? Ще ме чакаш ли? Ще ме видиш ли? Ще ме помниш ли?

Ти... Затварям очите си! Долавям енергията ти!  Вечно толкова жива!  Будна!  Луда! Енергична! Пълна с щуротии и весели емоции! Винаги засмяна! Кипяща от проблеми, но даряваща радост, щастие, надежда и щастливи мигове на всички около себе си!...

Питам се дали... дали поне един човек от нас е действал така на теб? Или не... и точно заради това си отиде и ни остави? Толкова жестоко наказание... и все пак аз те обичам повече от всякога! И дори с това жестоко наказание няма да ми попречиш да те обичам! Няма да спра да мисля за теб! Няма да престана да те помня! Няма да спра да се моля там, където си сега, да си по-добре... да си истински щастлива!

Такава, каквато може би не успя да бъдеш, когато бе тук, сред нас...


Не, не съм те забравила. Не, не съм!

© Езаня All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??