Jan 29, 2007, 1:27 PM

Обичам Те, Бабо... 

  Essays
3968 1 4

Болката не се изразява в изплаканите сълзи, изкрещяната мъка или разрушителната безнадеждност. Болката се изразява в смирената, разбита, страдаща душевност. Силата не се определя от това да не плачеш и страдаш, а от това, да изразиш цялата си болка, без да те е срам, без да се страхуваш. Обичта не е измерена в думи, подаръци или жестове. Истинската обич е толкова силна, че те кара да се сбогуваш с близките си и да ги оставиш да си отидат спокойно, а не да не ги пускаш, защото ще те боли - егоистично е. Единствената и истинската баба се събира само в една дума - ТИ!!!

© Петя Терзийска All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Това е много силно.... казваш това, което чувствам...
    Болката е много силна Боли и да знаеш, че не можеш да намериш това, което го няма... за съжаление и аз го усетих скоро по същата причина
  • Браво!!!Аз също изгубих баба си,която беше много важна за мен и страдах много.Сега болката утихва,но никога няма да изчезне.Разбирам болката ти,но трябва да се изправиш и да продължиш,защото ти сама каза "че душата й е тук..."!Разкошно есе!!!)
  • Тя знае какво искам да кажа. Че в тази дума се олицетворява всичко, което Баба ми е дала. И не бих могла да кажа така на никой друг. За мен тя беше ЕДИНСТВЕНА... И така ще бъде! Но я загубих... Чисто физически, но аз знам, че душата й е тук... С мен! Други въпроси, Иве?
  • Какво искаш да кажеш с думата баба??
Random works
: ??:??