Jul 19, 2007, 10:41 PM

ОГЛЕДАЛА - 4 

  Essays
1106 0 5
1 мин reading
 

НАПРАЗНО

Затворен в железния капан на логиката, човек цял живот напразно се опитва да намери свобода извън него.


ЛОГИЧНО

Ако няма леш, няма да има и лешояди.


РЕШЕНИЕ

До вярно решение се стига с оня орган, който се намира над раменете.


ПРИЧИНАТА

Когато гроздето изведнъж придобие кисел вкус, търси причината в собствения си ръст.


НЕ ПЛЮЙ

Не плюй никога там, където ти се иска да лижеш, че може и да ти се случи.


НАМЕРИЛИ СЕ

След като дълго я беше търсил, най-после я намери. Оставаше му да й докаже, че той е оня, когото тя търси.


НЕРАЗБИРАНЕ

Защо ли толкова често се бъркат "словоблудство" и "стихоплетство"?


ИСТИНСКАТА ЛЮБОВ

Тя не само се казва, но се и доказва.


ДОСТОЙНСТВО И ЛЮБОВ

Ако не щадиш достойнството на човека до теб, не можеш да го уважаваш, ако не го уважаваш - не можеш да го обичаш.


ГРЕХЪТ И ЛЮБОВТА

Чувството за грях (дори и подсъзнателно) подхранва страстта, но самонараненото достойнство поради този грях (дори и подсъзнателно) убива любовта.


ДУМА, ДУПКА И КАМЪК

Дума дупка не прави, но може да те премаже.

© Даша All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Поздравления и от мен! Ще се радвам да издадеш книжка с такива неща - чудесни са!
  • Поздравления !
  • Последното най-много ми допада. Останалите... е, не че не е истина, но ми звучат като "Котката има четири лапи, опашка, уши и мустаци..."
  • Браво!
  • ПРИЧИНАТА

    Когато гроздето изведнъж придобие кисел вкус, търси причината в собствения си ръст.



    НЕ ПЛЮЙ

    Не плюй никога там, където ти се иска да лижеш, че може и да ти се случи.


    Браво, Даша!!!
    Много истинни сентенции!
    Поздравления!
Random works
: ??:??