Oct 22, 2015, 11:52 AM

Папа Франциск 

  Essays » Social
775 1 0
1 мин reading

 

ПАПА ФРАНЦИСК

 

Светия човек проплака: Не се кланяйте на Мамона!
За какво са ви пари, ако нямате живот!?
Вижте човека, той е най-висшата ценност..
Загърбете себе си, помогнете на една изпаднала душа...

Кайте се!
Това ни каза наскоро Светия човек от Ватикана. Чухме ли го?
А трябва ли да го слушаме? Че я вижте, зима иде. Люта и безкомпромисна. Ледения вятър чука на прозорците ни и ни нашепва, Бъди егоист, мисли за себе си, какво ще стане със клетото ти тяло през тая Зла и себична Зима!?

Все едни такива невесели и тръпни въпроси ни обземат. За себе си, че за кого друг!?

А другите, нима тях не ги обземат същите безпощадно ясни питания? Ясни като леден кристал в мразовита утрин, който не търпи отлагане.

И тогава настъпва надпреварата. За подсигуряването на Себе си, без оглед на другия. Дори въпреки него! Но защо и Другия постъпва така? Той не ме ли вижда!? Не знае ли, че имам нужди и те са по-големи от неговите!

Ах той! Той е АД! А аз Рай ли съм!? Защо съм сам... Онзи защо не ми обръща внимание, а се стреми да подсигури собственото си тяло и неговите потребности? Нима не трябва заедно да насечем гора и да я прекараме под сайванта? Нима няма да ми помогне или аз трябва да му помагам?

Ето това ни каза Светия човек в своето обращение. Работи, но мисли и за другия, той е по-ценен от теб и от твоето тяло. А така ще спасиш и клетата си душа. Когато това стане, ще попаднеш в Царството небесно на спокойствието и неземната благодат.

Тогава ще видиш Бога!

© Атеист Грешников All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??