Jan 15, 2014, 8:42 PM

Прави те силен 

  Essays » Personal
1440 0 4

Някои неща ни съсипват. Правят ни безпомощни. Всеки път като го видиш, имаш чувството, че ще се пречупиш, но не искаш да му позволиш това удоволствие … да те види разбира. Парче по парче. Чувстваш се невинна, сякаш не си способна на нищо.  Всички тези думи, еднозначни, но и с много значения за нас.

Страхът... Страхът да не загубиш някого. Да не виждаш изваяното му лице, завладяващите му очи, които могат да те накарат да го последваш. Независимо къде! Страх те е, че това някога ще свърши. Че ще забравяш малко, по малко образа му. До такава степен, че ще съществува само една малка частица от него в спомените ти.

Болката… не физическата, а психическата. Тази, която те кара да се чувстваш неспокойна. Която те прави толкова немощна. Сякаш си мокра хартия. След всеки натиск, ще се късаш все повече и повече.

И осъзнаваш, че си изминал всичко това. И си останал жив, от плът и кръв. Всички мисли се изпаряват. Страхът, болката – всичко. Разбираш, че всичко това, не те прави жалък. Прави те силен!  

© Жанина Гичева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Прекрасно есе!Поздрав
  • Благодаря ви, много
  • Много ми харесва Съгласна съм с Елена Гоцева и не вярвам някой да спори с мнението й (мое мнение) :д От известно време аз самата реших, че повече не искам да ме тъпчат и не искам да бъда просто срамежлива, а да се отворя. И сега, макар и не напълно отворена към света и не толкова срамежлива, се чувствам силна и след всеки труден момент си припомням, че това ме прави силна. Може би написах глупав коментар, но според мен всеки човек е силен. Просто трябва да го покаже. А иначе страхотно есе ! Поздравления !
  • Да... това, което не ни убива, ни прави по-силни...
    Харесах!
    "Научи се дълбоко да страдаш
    и тогава живей"
    Поздравления!!!
Random works
: ??:??