Oct 16, 2009, 11:19 AM

Самотата 

  Essays
1684 0 3
1 мин reading

Мина време, минаха година-две, а любовта ти още ме тресе! Не мога да те забравя, не мога да залича приятните мигове с теб. Времето, когато бяхме заедно, когато ме държеше за ръка или когато ме защитаваше пред твоите приятели. Не мога да забравя сините ти като океан очи, в които имах щастието да се давя всеки ден, ден след ден. Харесваше ми, макар и да се давех, беше хубаво. И днес самотата ме убива, няма време без теб, няма живот за мен. Търся те във всеки следващ, но не те намирам. Бавно аз без твоята любов умирам. Върни се, защити ме от грозните погледи на всички покрай мен, които сякаш с тях ми казват - "Преживей го, той не те обича вече". Спаси ме, върни живота в мен, нека денят отново има стойност, нека отново да погледна сутрин слънцето с усмивка. Не искам вече да се събуждам с мисълта, че ще те видя, че ще си толкова близо до мен, но и толкова далеч. Всеки ден в клас до теб умирам, не мога да те гледам толкова безличен към мен, толкова далечен. Самотно ми е, желая да те гушна отново да забравя самотата и да заживея отново с теб в света на щастието. Върни се...

© Пенка Лесидренска All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря ви много ... ще се постарая да повярвам в нея и да я дочакам!
  • Мило влюбено и наранено сърце...,
    Вярвай в любовта, но не я гони - тогава тя бяга.
    Очаквай я, приемай я, изпивай я,обливай я с нежност и страст, когато е до теб, но кагато ти обръща гръб - недей да тичаш през глава по следите й . Ако наистина я има - ще те намери. Ако си е отишла завинаги, запази достойнството си. Бъди силна в самотата. И знай - времето наистина лекува.
    Желая ти истинската любов!
  • Когато една врата се затваря,друга се отваря!Никога няма да забравиш момчето,което си обичала,но съдбата,когато най -малко очакваш ще ти поднесе още по-голяма любов!Вярвай в любовта!
Random works
: ??:??