На хората някак им прикипя! Едно такова хубаво кипене... Обединяващо. Пламнахме като прахан оставен на слънце. До един момент... Агресията е лош съветник. Глупостта също... Но някак ги подкрепям тези хора. Дори и ги разбирам. Не съм аз тази, която да каже дали е правилно или не. Не съм аз тази, която да ги съдя. Но знам, че не е правилно през последните 20 години да бъдем изяждани отвътре. Истински паразитизъм. И хората чакаха... Бяха толкоз търпеливи. Убиваха децата ни, изнасилваха жените ни, пребиваха мъжете ни. Обърнеш глава, прекръстиш се и се помолиш да не ти дойде до главата. Едно овчедушие ни тресеше. Опасно чак... Така загрижените политици продължават да наливат пари в една загубена кауза - как да интегрираш някой, който не иска да бъде интегриран. Някой, който се чувства толкоз добре в паразитното си съществуване. Живот ли бе да го опишеш. Не работиш, не плащаш данъци, а парите текат ей тъй, от нищото. Кеф. По български. Битовата циганска престъпност придобива толкова големи размери, че е заплаха за нормалното ни съществуване като държава. Не обвинявайте хората на улиците. Не са виновни те. Виновни са тези, които с цел да привлекат циганския електорат, го направиха недосегаем. Всъщност Kатуница е отражение на нашата България. България, в която властва беззаконие, равнодушие и наглост. В моята България, в която думата национализъм стана мръсна дума. Забравете Катуница, но не забравяйте България. Не моята, нашата България... Дано и държавата да не "забрави"!
АМИН
*"Самоубийствена толерантност" - Документален филм на Студенти в с. Михайлово, където бе извършено поредното циганско убийство, 40-годишна жена е убита за няколко накита.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.