Dec 14, 2009, 3:14 PM

Съдбата 

  Essays
1429 0 9
2 мин reading

Съдбата

 

Съдба

 "Любов безумна, крехка и виновна.

Жадуваща, сама отново черна си!

Жена красива - силна, и способна,

съдба е всяка нощ сама, да лягаш ти.

Къде е твоят принц, бог велик, и рицар?

Къде отиде сам, безумен,чужд и  луд?

В Любов нали до вчера жаден ти се вричаше!

Уплаши ли се той или сърцето свое чу?

Трепереща, сама,  бясна и красива,

сънуваш чужди устни, отдадени очи...

Защо оставаш все неистински щастлива?

А истински по устните ти чужд копнеж горчи..."

 

 

Погнах Съдбата, няма да я оставя да ми се изплъзне, и да прави с мен нещата, които не ми харесват. Ще я настигна и ще я разкъсам на парчета пъзел,  а след това ще я прередя наново – както аз си искам! Ето я - проплъзна се отново зад ъгъла! Губя време но се опитвам да се снижавам, за да не ме забележи и да не я забавлявам, затова, че я следвам. Хитруша е тя, прави се на друга – на добра и послушна, знам, че  ще се шмугне  пак  и ще  я изпусна, за да вземе контрол отново над дните ми!

Реших - ще я пресрещна и ще я хвана в капан. Ще се престоря на уморена и отчаяна, за да отслабне – имам желание, нямам опит! Но няма кой друг да свърши тази работа – задачата мене чака. А Времето бърза и скъпо ми струва, защото е  шофьорът на таксито Живот...

Съдбата не сгреши, пое друга посока, но аз я изпреварих и ... я хванах! Опрях я в стената, извадих скалпела..., а тя... проплака!!! Каза, че била мое дете, че аз съм я била родила и хранила, че аз съм я обичала и създавала – Тя била Аз... Спрях! Замислих се – за първи път Времето чакаше! Извадих спомените си, миналото, настоящето, загубата, старите навици, отчаянието, страхът и заблудата. Разбрах, че се освободи достатъчно място за Бъдещето. Сложих го в таксито, качих и Съдбата и седнах до тях.

 

Тя ме хвана за ръка и ме помоли да я пазя...

© Десислава Вълова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Виж есето ти е хубаво. Интересно и нетрадиционно с образен език. Направила си просто една единствена грешка. Стихотворението в началото ти е много силно и засенчва останалия текст. Това е мое лично мнение разбира се.
  • благодаря Лъчезар, влизам веднага да те разгледам.
  • Аз не съм много по есетата,но това определено ми грабна вниманието и остви много весело впечатление.
    Поздрави!
  • Благодаря на всички, които са посетили тази моя творба. Много ви моля да ми напишете вашите "да" или искрени "не". Есето е една от моите 20-минутни творби, но много си го харесвам - защото някак си само се получи. Но явно на вас не ви допада. Благодаря отново на Любо.
    Очаквам вашите искрени коментари. Весели празници.
  • Чудесно стихотворение. Поздравления.
  • благодаря Любо.
  • Деси, стихотворението ти е много добро, много !
    Не разбирам от есета твърде, то аз от какво ли разбирам. Но знам, когато ти се пише-ПИШИ ! Каквото й да ти струва това, после ще кажеш, струваше си , сигурен съм ! Поздрави ! Любо
  • аз
  • кой е авторът на цитата?
Random works
: ??:??