Jun 4, 2022, 9:51 AM  

"Тайнството" на виртуала 

  Essays
903 5 19
2 мин reading

   Да, интернет пространството е, като вълшебно огледало. Заставаш пред него и можеш да бъдеш всеки, можеш да изпълниш всички свои мечти. Да се представиш такъв, какъвто искаш. Да намериш този, когото искаш. Общо взето да продадеш и купиш неща, каквито не можеш в реалността.

Отваряш тази тайнствена врата и влизаш в света на приказките. Момиченца са зрели жени, излъчващи сексапил и похот. Лелки миришещи на чесън и кисело зеле са млади девойки, носещи невинността на пубертета. Старци са пращящи от сила ергени, както и обратното. Хора мижитурки, са изпълнени с борбеност. Глупаци, едвам изкретали гимназия са професори. Други пък са на 5 или 6 място по гениалност в света и всички се борят за тяхното внимание. И така е навсякъде, в сайтове за запознанства, форуми, литературни и всевъзможни други места, където се продава мним интелект предлагането и купуването е в пълна сила. Можеш да си купиш самолет за 3 лева или да отидеш на почивка в Малдивите за пет. Искаш да имаш флирт със Сафо, имаш го. Общо взето връзка с Мата Хари.

Но, ето тук е и разковничето- "Няма нищо покрито, което не ще се открие и тайно, което не ще се узнае. Мат.10:26"

Човек със среден интелект в сайтовете за изкуства ще открие, че аплодираните "таланти" са едно нищо, просто защото между редовете лъха тяхната глупост. Творбите им миришат на пържени филийки, коментарите им са изпълнени с безсмислие и шаблонност. Тайнствената девойка или прекрасният младеж, иска не иска един ден се "изпуска" за реалният си образ. "Професорът" откриваш, че е с научна степен за търсач в Гугъл. И така една след друга падат завесите.

Наистина е добре да си в това пространство инкогнито, за да не си връхлетян от натрапници, перверзници и всякаква друга сган, но реално нищо не скриваш, защото всеки малко по-настойчив ще открие, кой си, пък даже и ти самият ще го направиш без да искаш и ще се свали мистичното ти було.

Ще се запитате, защо тогава интелигентните хора продължават да бродят в този фалшив свят? Много е просто, те искат да се хранят с мечти, искат да купуват мечти, да живеят с мечти, въпреки че знаят реалността. За тях е мястото, където не са сами, където контактуват с измислиците. 

Другите- глупаците, защо го правят, за тях нещата са много прости- те са си глупаци и си вярват, че са умни.

В словата на Матей, които ви цитирах е закодиран и основният смисъл, че тайната за твоето аз е тайна и за самият теб, но не е тайна за Бог. Тъй че бродете "тайнствени" във виртуала, хранете се с неговите "тайнства", но в един миг се обърнете към Него, помолете Го да ви разкрие истината за вашето аз. Така ще излезете от "виртуала" в съзнанието си.

© Гедеон All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Ако знаеш, какви хора съм виждал... Плюят, като камили и се прегръщат, като октоподи.
  • Просто технически, в живота е невъзможно да разцелуваш, да напрегърнеш и изпратиш сърца и цветя на всички или да ги наплюеш вкупом. С една дума, не може да си толкова афишънт, както във виртуала . Предимства колкото щеш, но тези ми се струват някак приоритетни..
  • Ами, като пишеш "и ти си от тях", няма да припозная теб.
    Иначе много обичам внимание от "почитателки" и най-вече да бъда интернет звезда с много звездички, сърчица и всякакъв вид карантия. Нищо, че от време на време се изтривам, но то е щото не мога да нося толкова "почитателска обич"
    И ти да си ми жива и здрава и постоянно творяща.
  • Ах, колко хубаво, и двамата се припознахте в коментара ми
    Живи и здрави да сте.
  • Права си мен ме нападнаха три почитателки /три ли бяха или повече???/ ама не съм убил никого.
  • В тази връзка и ти си от тях, нали
  • Кате, ти основно за дракони пишеш, значи си говориш с тях, тъй че си оставам жаба.
    Стойчо, значи в щатите ша стана професор по авиомоделизъм.
  • Пък Йосиф Бродски учил до осми клас в Ленинград и после взел,че станал професор по литература в Съединените Американски Щати?!
    Жабче,виждаш ли как ценят на Запад социалистическото образование!😂
  • Да бе жаба си, колкото аз си приказвам с дракон.
  • Кате, значи съм жаба.
    Ивита 👍👌✌️👏💪✍️👉👈☝️
  • !!!👍
    Вальо!
  • Ви, колкото повече публикуваш толкова по-малко си Никой. И по-малко Ви оставаш.
  • Кате, нета е за/бавно развиващи се, но все пак се развиваш. Докато ти се скъса пружината.
    Днес съм Никой.
  • Тези дни четох, че са заловили сериен убиец на жени /не е българин/ , който ги примамвал във фейса и после си сбъдвал съкровените "мечти". Ами такива ти работи. Всичко има в нета както и в живота. Забавлявайте се в нета, но умната.
    Ви, има верни разсъждения от които пък ние разбираме какъв човек е той.
  • Ега ти и жената, ега ти и услужливостта, ега ти и тоя зад вратата, дето ни мой позна, че жената иска да чука.
  • Ако искаш да знаеш, баба Яга е истинска жена, готова е да почука услужливо на всяка врата, но за съжаление не всяка врата иска да я чука баба Яга
  • Баба Яга се смята за красива с брадавицата си и със сигурност е изприщена някъде другаде.
  • Много неприятни неща си написал тук, а сигурно можеш да напишеш къде-къде по-неприятни и конкретни истини за виртуала и задвиртуалното пространство. Разликата между тия двете е потресаваща, дори на баба Яга може да и се търкулне брадавицата от носа и да се изприщи някъде другаде от удивление
  • Благодаря ти, Квазаре но не съм направил някакво откритие, за да заслужа похвала. Това си е реалността.
Random works
: ??:??