Aug 11, 2007, 8:59 PM

Винаги трябва да те оприличават на някого! 

  Essays
1616 0 4
1 мин reading
 

      Винаги трябва да те оприличават на някого!

      Сякаш не може да си ти!

      Все ще се намери някои да каже: "Колко прилича на него, нали?". Постоянно трябва да се казват подобни неща, никога не може да си различен. Като се е почнало още от раждането ни: "Ох, има очите на мама, ама устенцата са на тати!". Все те дърпат към миналото! Намира се някой да те хване за краката и да те свлече надолу, под предлог, че още не си готов да покоряваш върхове! Че за това никой не е готов предварително! То си е в кръвта и става от самосебе си. А, забравих коронния номер, да ти кажат: "Дръж се подобаващо за възрастта си!". Че кой е написал правила за това как да се държим на определена възраст! Но ако има такъв човек, то и той е от онези индивиди, които все се опитват да напъхат всеки по-различен в рамките на приетото, на живота, в рамките на това, което им харесва. И на края ти лепват едно етикетче с име, за да влезеш в регистрите на човечеството. Само цена не са ни сложили, но и за това си има време. На вас не ви остава нищо друго, освен да чакате там, долу, да станете готови да покорявате върхове.

      А мен, колкото и да ме дърпат за краката, няма да се откажа, все трябва да има поне един проблем, нали няма идеални неща!

© Някога Някъде All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Има няколко идеи но като цяло скачаш тук и там...и незнам не може да събуди възмущение отвращение,ако щеш от света,а май това си искала.
  • Просто бъди себе си, без значение на колко си и на кого приличаш!
    Хареса ми есето ти!
  • Идеалните неща съществуват само във възклицанията ..
    Усеща се бунтарски стремеж, но на изказа ти нещо му липсва, въпреки почти отличната пунктуация. Мога да определя и да ти кажа, но не е тук мястото да задръствам пространството с дълги изречения. От мен - 4.
  • Само така!
Random works
: ??:??