Sep 23, 2015, 10:28 PM

Възможно ли е?! 

  Essays » Personal
1741 0 2

Не съм си самодостатъчна, въпреки че доста често ми се иска да съм. Татко винаги казваше, че съм правена за момче. И може би наистина се оказа прав. Мир на душата му. Имам тежък характер. Убедена съм, че в предишен живот съм била мъж. Рицар. Прероден Дон Кихот. :)

 Но в този живот трябва да науча някои уроци и Му е хрумнало да ме "пусне" в тялото на жена. Жена, но с "топки". Невъзможно, обречено създание?!

 Женската ми същност иска да срещне мъж като мен - с "топки". Но Мъж - с мъжка идентичност, самосъзнание и тяло. Мъж, който да ме озапти, покори, да овладее противоречивостта ми и непокорството.

 И така, накратко - търся "Мъж с топки". Мъж, който да обича всичко, което не съм.

А не съм нито особено красива (често се чудя какво красиво изобщо виждат), нито особено умна (нормален средностатистически интелект), нито особено талантлива (или никак).

 Несъвършено създание.

 Възможно ли е?! ;) :)

 

 

© Гъсеница All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Велин, Лейди Фокс - благодаря за вниманието. Относно категорията не успях да се вместя - изброените са: Публикуване на (изберете от списъка):
    Поезия
    Проза
    Есе
    Публицистика
    Картина
    Фотография
    Колаж
    Музика
    Превод
    Приложни Изкуства
    И Не, няма да пускам обява в сайтовете. Поздрави!
  • Породи размисли в мен. Засягаш много вечни психологически въпроси, Гъсеничке! Аз за себе си знам отговорите на тези въпроси. Надявам се, че и ти за себе си ги знаеш или поне искаш да разбереш повече за тях. Спорът дали е по-добре човек да е мъж или жена съществува отдавна. Но отговорът е по средата. Има една много хубава психологическа книга - "Мисли като жена, действай като мъж". Самото заглавие е и отговорът на този въпрос.
    Освен това не е важно човек да е красив, а да има излъчване.
    За несъвършенството - никой не е съвършен!
    Според мен човек не трябва да търси сходна личност, а пълна противоположност на себе си. Сродна душевност - да, но не и човек сходен на самия него. Тогва двамата ще научат неща, които не са подозирали за живота.
    Който те обикне отново - ще те обикне такава, каквато си - пълното несъвършенство! Пожелавам ти го от сърце! Всичко е възможно! Просто вярвай.
    Поздравявам те, че размисли и мен с този текст!
Random works
: ??:??