Feb 26, 2012, 5:54 PM

За приказките... и заблудата... 

  Essays
1222 0 2
1 мин reading

В трети клас бях мнооого отдавна... Някъде '99-2000 година... От доста време насам не вярвам в Дядо Коледа и в приказки за принцеси... Освен това се научих да не вярвам и в празни приказки... Жабока си остава жабок, Рапунцел хваща паяжина, седемте джуджета си остават завинаги сами в разхвърляната си мизерна къща, Пепеляшка е обречена да си е хигиенистка, а тъпият принц се жени не за тази, на която стане обувката, а за тази, която има най-големи цици... Не казвам, че в трети клас не ми беше по-добре, напротив - всичко си беше екстра - четях си лъжливите приказки и се радвах колко е красиво всичко... Гадното е после... като започнат малко по малко да ти се отварят очите и да се осъзнаваш, че си живял в заблуда... Странното е, че доста пъти след като завършим трети клас, ни се случва да изпаднем в същото замъгление, така сме си устроени просто... Но рано или късно отваряме пак очите и се сещаме, че е време отново да се върнем в реалността, където, както обичам често да казвам, няма любов - всичко е интереси. Гадно, да... чак и мен ме е яд... Така ме е яд, че не искам да го повярвам... Пепеляшка си е готина, да му се не види... по-готина от тази с циците... Остава само да чакам да се случи нещо, което пак да ме накара да повярвам, че принцът не е толкова тъп, колкото си мисля...

© All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Лошо е когато неусетно и многократно стигаш до "3ти клас".Ако обаче го вършиш осъзнато и стрмглаво,то това са мечти.Дерзай!
  • Затова са приказките, за да вярваме в красиви неща! Животът е такъв, какъвто си го направим...
Random works
: ??:??