Защо се получи така?... Защо се получи така, защо не си до мен вече? В един момент имах всичко - имах теб... и нищо друго сякаш не ми бе нужно, за да се чувствам щастлива!А сега... сега нямам сякаш нищо - ти си отиде, както изчезва дъгата след пороен дъжд. Защо съм сама, нима вината е в мен? Послуша ти чужди думи, повярва ти в лъжите на "приятелите" наши... и си тръгна, сякаш не ме познаваш и сякаш никога не ме е имало! Но аз не те мразя, напротив - с всеки изминал ден обичта ми става все по-силна и разтърсваща! Опитвам се да продължа напред, да върна предишния си живот, но... нещо ми пречи и ме връща назад... към теб! Ти сякаш стана част от мен и не знам как да се справя с това завладяващо чувство в мен - желанието само да те видя и докосна... да те усетя дори за част от секундата до себе си... до сърцето си! Знам че това никога не би станало - и болката ме раздира всеки ден по-силно... Защо се получи така? - питам се аз всеки ден, поглеждайки към слънцето - което в един миг за мен бе затъмнено от твоята усмивка. Защо се получи така? - този въпрос ще гори в мен, докато не получи отговора... теб!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.