Dec 15, 2022, 10:45 PM  

Из архивите на Сексуалните престъпления 

  Prose » Narratives, Humoristic, Erotic
843 0 1

The work is not suitable for people under 18 years of age.

15 мин reading

    Доктор Уотсън, както обикновено, се беше излегнал в широкото кресло и очепрекарваше сутрешната преса … скука.

 

   - Шерлок, пак сексуално престъпление … започна Уотсън, явно емоционално и хормонално притеснен от прочетеното …. Постоянният репортер от болница Сейнт Ерос Хоспитал, вместо да пише за Джак Коня, дето дебнел нощем за благочестиви монахини в Енорийската гора и ги забременявал, заплашвайки ги с нож и така създавал паника в Родилното отделение на болницата и затлачвал всички болнични легла с пострадали и … малки Джакчета… … сега ни занимава с оплакването на една сестра, която след лечебните процедури над един пациент със счупен пенис, излизала със широка усмивка на уста, с прехапана устна и … държейки дясната си ръка възможно най – далече от себе си, гледала я ужасено и публично я анатемосвала …

 

    Шерлок си пушеше пурата си, докато пръстите му машинално засукваха крайчетата на мустака си – по установената процедура – три пъти левия край, три пъти десния край - глътка шотландско уиски – топваше пръста си в огнената течност и пак се насочваше към левия край … скука.

 

    - Елементарно Уотсън … машинално заяви Шерлок, … дай да видя статията

 

    - О, Шерлок – ето я статията, дето всички сега четат 

 

     Шерлок остави пурата настрани, извади лаптопа, наплюнчи пръстите си за да не лепнат по клавишите, тури си специалното криминално пенсне, нахлупи крими цилиндъра си и се вдълбочи в очепрекарването … тънка … нещо като мъгла започна да обвива гениалната му глава заедно с цилиндъра, появиха се малки искрици, а после и дребни светкавици прескачаха в мъглата към цилиндъра, който започна да почервенява и тук таме да се появяват светещи петна …

 

    - Уотсън … пак клиничен случай … цитиран е пациента …

 

    „ … Невероятно. Излязох да изпуша вечерната си цигара на балкона и какво да чуя: отдясно вой на разгонени котки, отляво – вой на разгонени младежи, които купонясват в блока на ъгъла. Кажете ми как да не мисля за секс!

      Лекувам се от сексуално пристрастяване от четири месеца, а отвсякъде ме заливат с идеята как всичко е секс. Спрях да гледам телевизия, спрях да слушам радио, дори спрях да ям хот-дог, защото ме възбужда кренвиршът, който влиза в питката. Повярвайте ми, опитах всичко. Не се получава!       Преследват ме билбордове с мацки в сластни пози, рекламиращи матраци, дори рекламите на дъвки са толкова влудяващо секси! … „ 

 

   -  Уотсън , не знам защо репортерката е привела толкова много от неговите излияния, но си струва да се прочете …

 

     ' В клиниката ни казаха, че манията за секс прилича на всяка друга мания, но още не съм напълно убеден в това. Чисто физиологически мозъкът ми отказва да повярва, че ако не го вкарам на почти всяка срещната жена, още тук, на мига, ще ритна камбаната. Наркотичната зависимост се лекува със заместители, по дяволите!

    Естествено, след като си признах пред групата на сеансите по терапия за оная русата, ми назначиха наказателна терапия. Никакъв секс, никакво мастурбиране, никакво порно, никакви стимули.        И се получи по-зле от всякога.

    Помня как с онази от щанда за парфюмерия със страхотните устни и приятелката й с огромните, очертани под блузката зърна, го направихме в асансьора. Тази с огромните зърна беше бръсната и й го вкарах на секундата, докато пръстите ми влизаха и излизаха от мократа цепка на другата. Чуках бръснатата като бесен и експлоадирах след минута. Мигновено отново се надървих и го набутах на цицорестата. И точно тогава асансьорният техник, мама му мръсна, нахлу в кабината с нечленоразделни викове, а след него двама полицаи. Добре де, какво съм виновен, че сегашните проектанти имат идеи, от нестандартни, по-нестандартни, и в момента асансьорите със стъклени стени са хит. Арестуваха ме за непристойно поведение и хулигански прояви на публично място, а когато се върнах на работа, онова прасе шефа ми заяви, че нямало да търпи да черня имиджа на адвокатската му кантора. И ме уволни.

      Така се озовах в клиниката за лечение на сексуално-пристрастени. Посещавам веднъж седмично груповата терапия заедно с още деветима роби на секса, които прецакват живота си досущ като мен. 

 

    - Уотсън ! … Докторът е вдигнал ръце при лечението ма секс манията !!! Виж … виж … какво е казал синковеца …

 

       Преди това ме бяха хващали да лъскам под бюрото(проклета да е тъпата ми секретарка с нейните супер секси малки, лакирани в кървавочервено пръстчета, които предизвикват спазми в слабините ми само като ги видя как обхващат чашата с кафе, докато ми го поднася сутрин!); жена ми не ми говори, откакто посред нощ я събудиха стоновете на оная от секстелефона, с която говорех в три през нощта.

       Отивам да запаля фас отвън. С ерекция до небето. Пред вратата маце с впити дънки ме мери с поглед. Идва да иска огънче, очевидно й се чука. Познах. Дупето й приканващо се врътка като отива до кошчето да изхвърли фаса. Решаваме да го направим набързо в тоалетната. Няма презерватив, но – какво от това! Духа ми ожесточено и всичко приключва като я омазвам със сперма до ушите. Грандиозно!       Набързо се оправям и се връщам в залата.

      Там жена от групата разказва как се чукала с пощальона на входната врата на нейните съседи пред погледа на тригодишния им син, който оттогава отказва да говори. Разкъсващо чувство за вина.                   Познато.

      Терапевтът подчертава, че трябва да променим поведението си, осмисляйки последиците от него, и да се стремим към въздържание ... 

       По дяволите, наруших почти тридневно въздържание!

      Наливам си ракия и претърсвам хладилника. Намирам буркан с кисели краставички. И нищо друго. Жена ми предпочита да иде на фризьор, вместо да сготви нещо читаво.

 

    - Уотсън … WOW ... отидох на посочения адрес и една едрогърда и пищна ми затанцува по екрана, като съблазнително тресеше мигли и гърди и в такт си тананикаше сластно нещо на интернетен ингилизки ... от сорта ... .. ' This site can’t be reached ... server could not be found. ...' ... не я разбрах, но понавдигнах лаптопа за да видя долната й гледка, ма ... бафма, ясно виждах в долната лента на екрана феерични гънещи се гънки от оскъдното й парцалче, скриващи и закриващи нещо бляскаво дет ми теглеше окото ...

 

     Уотсън лениво си отпи от чая , Шерлоковите светкавички все още бяха насочени към цилиндъра ибяха в началната си фаза, той имаше достатъчно време да се съсредоточи да събира точките в главата си за да възпроизведе най – най – любимото си нещо от образа на камериерката си … за сега се беше оформило нещо много привлекателно, но все пак Уотсън не можеше да го назове по име – дали беше усмивка, кичур коса, дълъг чорап, едрите зърна на гърдите й, стърчащи предизвикателно или смътен образ на това, което тя старателно криеше под дрехите си и … и приличаше на обърнато Y …

 

    - Ха .. хм … хм .. промърморваше Шерлок ентусиазирано ... намерих под лаптопа си .. WOW ... микроскопичните си записи от предишни случаи, които обикновено издълбавах йероглифски върху масичката си … няма да познаеш какво, ама ... 🙂🙃🙂...

 

     Около цилиндъра на Шерлок се материализира безкраен слънчев плаж, леки вълнички галеха краката на една загоряла госпожица, с чашка в ръка, излегнала се на пясъка … имаше си на показ всичките прелестни издатини и вдлъбнатини и при внимателно разглеждане се усещаха желанията, струящи от издатините и скритите и дебнещи във вдлъбнатините …. ама нямаше никой наоколо, та желанията набъбваха неконтролирано, непогалени или ненатъпкани…

 

    Уотсън почти беше вече събрал точките си, оформи се нещо като слива, когато …

 

    - Еврика, Доктор Уотсьн !!! 😕🙃🤓 …

 

... светкавиците около цилиндъра на Шерлок се насочиха навън, той беше решил случая !!!

 

    - Уотсън , какво имаме -

 

ПЪРВО

 

   … Както заявява Пострадалият…

 

       Вадя мобилния и набирам номера на клуб за еротични услуги „Ерос и Танатос”. Казват ми , че момичето ще пристигне до половин час.

      В къщи … много е, но решавам да търпя и си наливам още една ракия.

      Щракам каналите, търсейки порното – воала! Две негърки духат на кон. Одървям се. Конят свършва, заливайки ги с цяла кофа конска сперма. Удрям си една набързо, не издържам вече!

      Звъни се. Вдигам панталоните и отварям вратата. Мацето е с мрежести чорапи и безсрамно къса пола.

      Запретвам я още в коридора и тя е изненадана, но изпищява чак когато й го вкарвам до топките. Заклещва ме на стълбището и ме яхва бясно. Викът й се смесва с моя и изведнъж остра болка прорязва чепа ми. Крещя й да стане от мен, но тя не разбира и я изблъсквам от себе си. Поглеждам надолу и о, ужас – пенисът ми е надървен, но се е килнал на една страна посинял и болката вече пулсира със страшна сила ...

      Успявам някак си да извадя мобилния от задния джоб и викам линейка.

 

Диагнозата е фрактура на пениса.

 

     В болницата е по-ужасно и от клиниката.

     Одървям се всяка минута, защото сестрата, която сменя превръзката на бинтования ми пенис толкова се старае, че съсредоточено облизва и хапе долната си устна през цялото време. А тази, която идва за нощната смяна, се залива с някакъв възбуждащ парфюм, и ми стига само да я надуша, когато идва, за да се натопорча .... И болката там долу е ужасна ...

 

    - И, Уотсън – ето я ключовата фраза .....

 

Мацето е с мрежести чорапи и безсрамно къса пола.

 

ВТОРО

 

     Технологията се е развила толкова потресаващо, че неотдавна са се появили страхотни възможности за секс маняците … В официалния интернет има много реклами от водещата в тази област UABBPS (Universe Advanced Beauty Bionic Plastic Surgery ), гениалната Пластична хирургия (**) …  То било елементарно просто!!! Там могат му направят всякакви добавки, включително и нов пенис, модерен, по цвят и точно по искания цолаж, удължаващ се до 20 пъти само с мисловна команда ... боже мой какви необятни възможности ... може просто да му присадят краставица ... или ... кост като на кучетата …

 

… или – НЕ …

 

 …. в тъмния интернет има много обяви за монтиране на вибратор с атомна батерия ... управляват се от ЧИПОВЕ ЗА ПЕРАЛНЯ !!! – и съответно изпълнявали последователно фазите – намокряне, клатене, интензивно ..‘пране‘ , центрофугиране , .. някои даже и простирали … наричали ги О  … ооооо .. ооо

 

ТРЕТО

 

      … Неотдавна ми попадна патент за колан на целомъдрието, страхотен модел, обезопасен и страхотно пазещ и възпитаващ непослушните принцеси в отсъствие на рицарите им, оборудван с механизъм за кръцване на всякакви входящи твърди предмети ... тоест малка гилотинка - било то краставици, пръсти или пениси ...

     .... после се сетих за потресаващите статии, описващи как 'Мацета е с мрежести чорапи и безсрамно къси поли' били оборудвани от сутеньорите си с такива устройства поради изключително икономически подбуди - актът се съкращавал до секунди и производителността на труда на подопечната се повишавал многократно, последствия като самоволно заспиване в кревата на клиента, както и вероятността за поникване на нерегламентирана любов с него се свеждала до нула ...

 

... Нищо лично, просто бизнес 🙂🙃🙂

 

ЧЕТВЪРТО

 

    Природата празно не търпи – щом са се появили сексуалните вампири е естествено да се появят и вълкодавките с късите поли – по законите на естествената еволюция

 

Ура ... Коломбо ... Монк ... Шерлок Холмс ... и ... Доктор Уотсън ...

 

НО … 

 

      Шерлок засука мустак и дълбокомислено отсече - острието на гилотинката се е изтъпило толкова много, че е предизвикало само счупване, а не срязване на пениса !!! …

      А това според специалистите се случва при многократна употреба –

... Поне 10 000 кръцвания ...

 

    Уотсън се отърси от любимото си видение и рече:

 

   - Холмс, не забравяй, че по наше време все още НЯМАМЕ ИНТЕРНЕТ … ъъъъ … Холмс , … извинявай , ама … защо не съм чувал такова нещо като СЧУПВАНЕ на пениса .. ? … какво може да се счупи в един суджук … ?

 

-🙃-

 

      И ... да си излезем от приказката

      Отивам на балкона ...

да се напуша, че ми дотегна от тези двамата скучновати господа 

      Обаче отсреща в сумрака виждам поредната секс_откачалка ... пафка си там ...

            .... и замисля следващия си крими сюжет ... 🙂🙃🙂...

 

 **********😎************

 

(*)    'Сексът е навсякъде'   

(**)   UABBPS (Universe Advanced Beauty Bionic Surgery)

 

© Пламен All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??