Sep 7, 2018, 2:24 PM

2 часа и 39 минути 

  Prose » Letters, Others
721 8 7
1 мин reading

Разпокъсани са мислите ти. Опознават пространството като дълги тънки линии, разкрасяват го със своята енергия. Разсъжденията ти обхождат перфектното определение, пускат го в шумящия свят. Едни го чуват, а други разбират. Доколко си сигурна, че казаното от теб е по силите на непознатия? Доколко си уверена, че те са искрени към теб? Аз съм сигурен, че имаш не едно наум, а двеста...
Прекрасна си. Ще ти кажа. Нежна си. Интересна си. Твоят поглед е привлекателен, думите ти са различни. И никога празни. Имаш мисия в живота си. Непоколебима си за естеството й. Често си мислиш за тази ти задача. Смяташ, че си разчела картите, но понякога отправяш въпроси, като тези на простосмъртните. Търсиш отговорите, сякаш нямаш и частица информация за смисъла на събитията в живота си. Защо се наложи да се разделиш с илюзорната любов, която успя да излъже и теб? Защо, като плод на това, едни очи се взират в теб и ти напомнят за всичко? През цялото ти съществуване... Защо си мислиш, че няма да срещнеш Истинската любов? Съвсем скоро и съвсем близо до сърцето ти...
Винаги се усмихвам, когато се сетя за теб. Ти си сбор от сериозност и комедия. Забавляваш ли се, го правиш с цяла душа. Искаш ли да споделиш нещо важно, даряваш еднозначност и спираш времето. Смея се, защото те виждам като дете. Ти си дете от големите. Невинно, носещо цветни подробности за света. И наивно, все още мечтаещо дори за малките облаги в своя ден. 
Караш ме да ти кажа неща, които искаш да знаеш. Не знам повече от теб, но знам повече за теб. Защото очите ми те гледат с умиление, разглеждат те в дълбочина. Ти сама знаеш колко много издава начинът на пиене на кафе...
За днес не искам да ти задавам повече въпроси. Аз не търся в тях, а те провокирам. Както казах, не ми е нужна ситуация в думи, съвсем са ми достатъчни знаците и упътванията. Прекалено сме близо, а си мислех, че ни делят часове и часове...


 

© А.Д. All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Наистина хубава творба!
  • Здравей, Марианка, и благодаря!
  • Благодаря Ви, мили дами!
    Бъдете силни и здрави! Приятно ми е от присъствието Ви!

    Благодаря и на всички прочели! Усмивки в деня
  • "Истината за красотата е, че тя няма нищо общо с външния вид. Не зависи от цвета на косата, нито от ръста, нито от фигурата. Цялата красота е тук - тя се почука по главата.
    - В това как се движиш, как говориш, как мислиш, как ходиш…"

    Ще повторя дамите преди мен. Красиво е написаното! Защото мислиш красиво!

    Поздравления за пореден път.
  • Красиво откровение.
  • Ади, успя да спреш времето... Благодаря Ти!*
  • Отново продължаваш с хубавите писма. Браво! Прочувствено - признавам! Но така да пишат не могат всички. При мен това ще излезе като пародия на ненужността. Поздрави, Аделина!
Random works
: ??:??