Feb 16, 2012, 11:52 PM

АКТА 

  Prose » Narratives
1139 0 5
1 мин reading



– Ако ударим некой с това дЪрво по главата, че умре ли?

– Па че умре.



Това беше диалогът между двамата, който някога дочух от някъде. И после цяла нощ сънувах ужасни кошмари.

Едно дърво се появява зад мен, както съм в тоалетната, и ме прасва по тиквата. И аз умирам, естествено. А после идват извънземните.

– Айде, пак ше те зимаме, стегай си багажа.

– Аз само лаптопа ше си зема.

– Добре, ама по-бързо.



На планетата на Извънземните:

Някакво ухание на нещо неопределимо, само дето остава по кожата ми остатъчно усещане за нещо слизесто. Сякаш са увили огромни змии около ръцете ми. И се чува съскане.

– Съскането е от мозъка ти! – Вика ми едното извънземно.

– Ааа, добре.



Сега лежа на някаква операционна маса. Бърникат ми нещо в мозъка.

– Транзистор 2T6551 да имате?

Това беше гласът на тоя, дето в момента ми разглежда мозъка на лупа. Подават му. Забива транзистора в мозъка ми и протича електрически процес. Виждам някакви искри да прескачат, чак вънзмемалците си притварят очите да не им изкара некое ОкО искрата.

– Айде, момче, готов си.

– И са кво, пускате ли ме, там ми е тъпу :(

– Споко бе, ние па че те земеме, нали те обещахме последния път и са сме те зели!

– Ама знаете ли колко време има оттогава, едва издържах. Тоя транзистор надежден ли е?

– Да, и няма да могат да те засичат радарите.

– Абе, Акта приеха ли я на Земята?

– Оф, не ме пускайте пак там, моля ви се :(

© Йордан Серафимов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Както винаги ме разбиваш! Скоро очаквай нещо и от мен
  • Интересен разказ!
  • Напиши продължение. Интересно е!Поздравчета!
  • ) Страхотни коментари, радвам се че ви харесва. Иначе извънземните на някой хора лампи им слагат а на мен 2Т6821 няма да ми свърши работа щото е PNP и трябва да си обръщам поляритета на целия мозък )))
  • 3Т2000 върши по-добра работа.
    Иначе се спуках от смях като го четох това.
    Меланхолик, ако си още при извънземните, прати им поздрави! И им кажи, че могат да си набавят транзистор 3Т2000 от жителите на Треамахетарсамет. Наскоро го произведоха.
Random works
: ??:??