Oct 12, 2020, 7:40 AM

Аз, не-кифлата - епизод 1324 

  Prose » Humoristic
265 1 12
2 мин reading

Колкото и да се опитвам, не мога да бъда кифла. Да се глезя ме бива толкова, колкото някой закоравял пернишки субект го бива да се държи изискано на официална вечеря. Когато кифлата се сблъска с проблем, първата й работа е да намери някой (за предпочитане мъж, че жена няма да й се върже), който да й разреши проблема. Какво правя аз? Понеже опашката от желаещи да ми помогнат се измерва с микроскоп, просто псувам и си върша работата сама. А това ме вкарва в някои доста забавни ситуации.

 

След края на карантината реших да си подаря нещо. Обаче не става дума за парцалки. Това е твърде мейнстрийм. Купих си клещи. Няколко вида, че ми трябват. В супермаркетите дамите гледат дрехите и козметиката, а аз - инструментите. Така се сдобих с чудесен комплект отвертки и един винтоверт (и много добре знам как да ги използвам, мерси 😀). 

 

Но най-куриозният случай беше, когато реших да си купя брадва от Била (кво, бяха на промоция и брадвата е качествена) и се заформи разговор на касата между мен, касиерката и дамата от охраната за ползите от притежаването на брадва... 

 

През последните няколко месеца ми се наложи да сменям брава, да заточвам де що има остриета у нас, да режа клони и пр. А днес списъкът с идиотски задачки се попълни с още една. 

 

Как мислите, че се продават ръчните колички? Как-как, сигурно цели, ще си помислите вие. Да, ама не! На части, драги радиослушатели. Ама под "на части" имам предвид на съставни части. Тропосват на две жени метална рамка (в две части), корито, колело и шепа болтове и да се оправяме. Упътване кое с кое върви, естествено няма. Каквото си запомнил от сглобената количка в магазина, това е.

 

Какво прави не-кифлата в мен? Псува, плюе си на ръцете, взима гаечен ключ и клещи и почва да сглобява. Половин час и 1300 псувни по адрес на продавача, производителя и цялата им рода по женска линия, количката е сглобена.

 

Ама да знаете, не-кифлата е опасен животински вид. 😀😀😀

© Бистра Стоименова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Самодива (Вики) вчера наспамих с това целия Фейсбук, вероятно от там...
  • Познато ми е от някъде... не знам защо
  • mislitel (Георги Каменов) хахаха, нямам избор просто 😀😀😀
  • Работиш 12, пишем 8,плащам за 4 часа, и ти удържам половината поради нещо си, а за другите... ще чакаш 😋
    Пали количката, утре ще правим дренаж на една къща, ако вали, ще шкурим, грундирваме и слагаме силикон вътре.
    Посмях се, мерсаж, и хубава вечер от мен 😋.
    А иначе, Евала ти правя, че си толкова дейна. Аз, да си призная, особено стане ли въпрос за работа вкъщи, съм доста по-мързелив 😋😂😋
  • Блу (Blue) хаха, че аз количката я сглобих вчера и вече мина своето бойно кръщение 😀
  • Уф, ти пък! Зле се презентира! Трябваше да пърхнеш няколко пъти с мигли и да пророниш няколко сълзи, че мъжката част от сайта да се разтърчи да сглоби количката.
  • mislitel (Георги Каменов) точно щото е капитализъм, трябва да се договорим за заплащане предварително 🙃🙃🙃

    Щом като няма надница обаче, трябва да има минимален брой работни часове (зер, времето ми е ценно и не ми се виси като прани гащи залудо...) 😀😀😀
  • Аз наденица не давам, при мен е на изработка 😂, тъй има двоен стимул 😋
    Разсмя ме тук, още не си почнала, а за пари говорим 😂
    А иначе така и трябва, но едно да ти е ясно - парите винаги са много, за този, който дава, и малко за този, който взема.
    Та единственото условие е... аз да съм доволен 😋😂😋
    Капитализъм (при това, диф) 🤪
  • mislitel (Георги Каменов) хахаха, колко ми е надницата в такъв случай? 🙃🙃🙃

    brinne (Мариана Бусарова) напълно вярно но в случая не показвам, а нямам избор... И така се раждат смешни истории...
  • Бистра, като гледам, ща взимам 😋
    Уф, па ти, не за жена, требе ми помощник, който като фане нещо, да го завърши 😂
    Пак двузначно звучи, ма са разбрааме 😋
    Поздравявам те 😂😋😂
  • Patrizzia (Надежда Ангелова) това щеше да е интересен обрат 😀
  • Кифла никога не съм била, но майка ми е тази с клещите и рулетката в чантата. Аз, ако бях сглобила количката..."Катюша" щеше да излезе...
Random works
: ??:??