Aug 25, 2021, 6:46 PM  

 Безразлични хора Първа част 

  Prose » Others
825 0 5
Multi-part work
1 мин reading

Всеки се ражда адски сам. И умира адски сам. Цената на страданието е известна само на онзи, който живее или поне се опитва. Но цаката е да вярваш, че е истинско или да се преструваш, че вярваш, че това е така. Така оцеляваш. Но в душата си ще усещаш пламъците на Ада, а дори и много по-страшни неща. Ще носиш белезите на осквернената си душа. А какво всъщност представляваше Ада? Това беше стълбата надолу. Виждаш необясними образи. Чуваш странни звуци. Сънуваш кошмари, пратени ти от свръхестествени създания, които искат да контролират емоциите ти, за да пият енергия. Да, енергията беше валутата на живота на онзи свят. И това беше една доста мръсна тайна, която обаче се знаеше от посветените. Мнозина бяха минали точно по този път, който не беше никак обещаващ. Във Вселената имаше начин да се манипулира времето и с това се занимаваха определени създания, като всеки един от тях беше защитен от специална къща. Те се наричаха Лоу манипулатори и бяха особена раса, а техният единствен господар беше Омнейър. Онзи, който не допускаше никакви грешки при лоу манипулацията имаше право да си построи собствена къща, която да го защитава от омнизаконите, и само най-добрият можеше да премине отвъд градската бариера.

» next part...

© Атанас Маринов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Хмм, интересно наистина! Ще чакам да видя какво ще стане по-нататък.
  • Интересно начало.
  • Зарибяваш а Добър подход. Да видим какво ще е продължението. Дано да е като "мострата" стегнато, по-малко описание, повече съдържание
  • Всъщност това е началото на разказа.
  • Странен текст. Нищичко не разбирам. Може би е защото не съм имала такива преживявания
Random works
: ??:??