Dec 16, 2018, 2:46 PM

 Бисери от банковите салони - 7 

  Prose » Humoristic
932 3 6
Multi-part work « to contents

В банков офис влиза леко почерпен клиент и държи писмо.

- Добър ден, господине, с какво можем да Ви помогнем?

- Получих това писмо, разбираш ли, нещо съм имал да Ви давам?

- Дайте да видя, така е, сметката Ви е на червено, уведомен сте да внесете дължимото, за да не се закрие служебно сметката.

- Кой, аз ли дължа? Ами щом имам да Ви давам, значи, Вие ще има да вземате…

Клатушкайки се, мъжът излиза от офиса.

 

» next part...

© Таня Чардакова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря ти, Доче, за усмивката!
  • Благодаря ти, Илианка, наистина усвояването на местния диалект е неизбежно, за да се предаде по-реалистично, дори съм правила справки за това как на диалект се изписват думи и наскоро го споделих с един писател, той е на същото мнение, че за да пишем на диалект, трябва да знаем и правописа на диалектните думи. Ако героят се е почерпил, става още по-трудно. В случая се наложи да изследвам и фазите на опиване с алкохол, защото лирическият герой поне знаеше къде е тръгнал, за какво и къде се намира, но имахме случай с един клиент, който ни сбърка с кабелен оператор, и се наложи да обясняваме половин час, че не при нас трябва да се откаже от кабелната си телевизия, която била много скъпа и все я спирали. За правописа са нужни редакторите, да са здрави, всеки автор ползва редактори. Истината е, че всеки втори клиент не може да си попълни документите и се налага да се диктува буква по буква. Там пък какви бисери стават - чудо! Хубави празници!
  • Много добре си се справила с обрисуването на ежедневното веселие...Въобще, поне не ти се налага да ти обясняват на "лазвален блугарски" кога са учили и че им трябва лист за "убразуван,е". )) А иди и говори правилно, когато ти се налага да слушаш само такива по цял ден и да диктуваш буква по буква, как се пишат три изречения.
    Благодаря ти за усмивките ,Таня! Хубави празници и на теб!
  • Благодаря Ви, приятели, това е самата действителност, но с повечето клиенти, дори и с почерпените 😅, обикновено се осъществява едно взаимоизгодно партньорство, най-много по празниците. Хубави празници!
  • О, колко много българи са имали подобни мисли, дори в трезво състояние!😅
Random works
: ??:??