May 3, 2022, 9:14 PM

Благодаря ти, Георги!!! 

  Prose » Narratives
406 0 7
1 мин reading

Преди една година съвсем случайно се запознах с един таксиметров шофьор. Много ми харесва сентенцията „Няма нищо случайно на този свят! Другото име на Господ е СЛУЧАЙНОСТ!“ Случайно отидох на кастинг и сега съм по всички световни корици на списания. Случайно играех футбол и сега съм номер едно в света. Как ви звучи? Та това запознанство...си дадох сметка, че ме обогати. Идваше при мен да си плаща сметки и...някак неусетно станахме приятели. Един ден ми разказа как е живял. Обиколил е почти целия свят. Сега се е прибрал у дома, работи като таксиметров шофьор и се радва на живота си. Каза ми, че...Отива на лекар с болки в лявата ръка и лекарката му е казала, след много изследвания, че е много зле. Казва: - Помислих, че ме боли ръката, защото отварям прозореца на колата и ръката ми е все отвън...Питам лекарката: - Колко е зле? - Много! - отговаря ми тя. Остават ти...няколко месеца живот. Защо не дойде по-рано, за да те спасим?...Аз изпадам в ужас от чутото!!! Срещу мен стой красив, интелигентен мъж, с когото ми е приятно да си говорим и ...изведнъж...Питам го със свито сърце: - Колко...време ти остава? Той ми отговаря с усмивка: - А, това беше преди десет години!...Аз се усмихвам...някак и го питам: - Какво?! Как така?! А той ми отговаря: - АБЕ ЖИВЕЕ МИ СЕ, БЕ ЖЕНА!!!...Как се случи така, че победи болестта?! - Реших, че ще живея! Исках го повече от всичко!!! Търсих лечение в интернет, следвах указанията на известни лекари и ги следвах. Какво да ям, кога да гладувам и...ето, че живея!!! Казах му, че ще напиша историята му като чудо. Той каза, Не! Защо бе, ти си надежда за много хора, които като чуят диагнозата и се предават. Ти си чудо!!! Този човек се казва Георги. Всеки път той ме зарежда с положителна енергия, затова ви разказах за него, защото неговото „ Абе, живее ми се, бе човек!» ме кара да си мисля, че освен това дадено ни от Бога има и нещо, което...зависи и от нас...Той ти е дал живот, погрижи се тая с косата...да дойде по-късно. Не казвай: Така ми е писано! Напиши и ти нещо...хубаво за себе си и за другите, които те обичат и имат нужда от теб!!! Честит Имен Ден, ГЕОРГИ!!! Бъди дълго време жив и ЗДРАВ!!!

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • генек (Георги Коновски), прав си, но бързах да го направя за празника, та затова...така...Човек (Анна Станоева), Благодаря!!! marco777 (Марко), здрави ли сме, знаем как да живеем!Жаждата за живот я имаме, затова ни се получават нещата!!! LATINKA-ZLATNA (Латинка-Златна), светли да са дните ни!!! Благодаря ви, мили мои!!! Бъдете здрави и много, ама много щастливи!!!!!!!!!!!!
  • Вярата му за живот го е спасила!!!

    Светъл и благословен ден, svetlanal (Светлана Лажова)!
  • Жажда за живот. Всеки я има, Светле.
    Но едно е да живееш, друго е да съществуваш.
    Дано да имаме здраве, за да си живеем живота !
    Поздрави !
  • ❤❤❤
  • Интересна история.
    Но може би трябваше да я развиеш с повече психология, картини, диалог.
    И така е добре, обаче - затова е шлифоването.
  • Жажда за живот, много точно, благодаря ти,Вале!!!
  • Тази жажда за живот ми е позната, Светле. Баба ми почина на 98. Въпреки че животът и беше пропит с изпитания и лишения - тя ме е отгледала, сама вдовица, с две деца - едното от които майка ми, овдовяла също много млада. Та тази жена толкова обичаше живота, че на погребението ни бяха изпратили друга жена в ковчега. Не й се тръгваше от този свят. Помня, когато бях трийсет и кусур години и гонех кариера, тя ми казваше - Сега да съм на вас, само по екскурзии ще ходя - имаше предвид из страната, не някъде навън.
Random works
: ??:??