Apr 13, 2022, 4:55 PM  

Блясък 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
350 2 2
1 мин reading

Ако искаш да блеснеш, стани огледало. Ако блясъкът ти е слаб, счупи огледалата край теб. Все някъде е светлината.

------------------

Никога не се опитвай да критикуваш другите, ако първо не си критикувал себе си. Иначе критиката ти ще звучи, като похвала за тях.

-------------------

Умните хора не заемат ръководни постове, защото приемат, че е по-важно да ръководят себе си.

--------------------

Преди да дадеш мнение се попитай, дали това е мнение или просто си мнителен.

--------------------

Когато Бог те е направил нещо не питай, защо си това, а го приеми и живей, като такъв и се примири. Няма да станеш друг. След всички опити за промяна ще ставаш все по-голяма гротеска и подигравка за другите.

-------------------

Имало едно време един хамелеон, който решил да стане безцветен. Все още го търсят, за да му връчат наградата за най-добър имитатор.

-------------------

Един човек твърдял, че разбира от нещо. По-късно се установило, че не разбира от нищо, но той бил доволен, защото все пак разбирал от нещо.

-------------------

Адвокат защитавал своя клиент в съда:

- Господин, Съдия моят клиент е толкова невинен, че смята за излишно да се закълне в Библията.

--------------------

Когато не си успял в професията, която ти е била мечта, не опитвай в друга, защото ще разрушиш мечтите на хората.

----------------

Историята на човечеството е много важна, докато не бъде разяснявана от човек, който е болен от селективна амнезия.

--------------

Един мъж толкова искал да бъде Началник, че накрая си купил овце.

 

© Гедеон All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Дали ще цитираш чужди мисли, или ще кажеш свои, всичк това през тебе е минало! Поздравления
  • Има мъдри послания в твоите афоризми! Поздравления!
Random works
: ??:??