ЦВЕТНИ ПРОЗРЕНИЯ
Очаквах я. Броях миговете. Бяха като съцветия на лоза… спираловидни багри, копиращи сладостта на битието. Спомнях си изминалите мигове от нашето кратко познанство - ярки, неукрепнали и неосъзнати. Търсех нейната любов, настоятелно я исках и знаех, че ще я постигна. Това ме доказваше пред мен самия, правеше ме щастлив в търсенето и намирането на цветните ароматни частички от времето, съединяващи се в един безкрай от очаквания и надежди…
Пристигна. Покорна, чувствена, тежко дишаща, искряща като пенливо вино.
- Искам те! - казах и не познах собствения си глас. Предисловията бяха излишни. Всичко беше излишно… Всичко, освен нас, двамата.
- Да! - каза тихо.
Отдадохме се един на друг - бурно и сладостно.
Благодатното изпразване на залпове от чувства я разтърси цялата.
- Искам те завинаги…
- Имаш ме цялата.
Когато приключихме, бе вече полунощ. Луната бледо напомняше за себе си, хвърляйки сребърни отблясъци по тялото ù. Това ме настървяваше да я гледам.
- Много се гордея с теб!
- Защото вече съм твоя ли?
- Да, така е. Ще напиша книга за нас - толкова съм впечатлен. Аз съм в залеза на лятото или по-скоро в началото на есента и всичко това ме впечатлява… вълнува ме.
- Знаеш ли? В Акаша всичко е записано - всеки звук, всяка мисъл, всяко чувство… всичко, което се е случило на Земята. Нали знаеш какво е Акаша?
-Знам… Акаша е материята, с която е записано битието на Земята. Аз съм част от Акаша - значи съм обезсмъртена чрез тези записи.
- Значи ставаме безсмъртни?
- Да, разбира се! И сега, в този момент, аз съм едно общо чувство, аз съм аз с моите спомени, със спомените за родителите си, за децата си, за стремежите и мислите си, за надеждите и разочарованията си, с любовите си и с любовта си изобщо, със страховете и вярата си - всичко това съм аз. В Акаша го пише, но там събитията са във всяка част от времето, а аз съм един интеграл на всичко преживяно - един временно-пространствен интеграл. Затова аз плача, когато си мисля за майка си и татко си, а Акаша няма да плаче.
Така мисля аз.
- Обичам те, миличка, Много те обичам!
Горд бях с нейните дълбоки, просветнали очи, изразяващи дълбока признателност. Двама клоняхме към възторга, непринудено отдадени един на друг. Младата ù кожа блестеше на лунната светлина, излъчваше аромат на билки. Запитах се: ”Защо такива мигове не са вечни?”