Nov 12, 2021, 4:26 PM

Ден за... 

  Prose » Narratives, Humoristic
1052 0 14
2 мин reading

          Най-обичам съботният ден,.. но не всеки съботен ден, а този преди избори..

          Така нареченият  '' Ден за размисъл..''

Поне няма да гледам  по ТВлицата пледиращи '' Гласувайте за нас''...''Гласувайте за мен...''

'' Ние сме най-добрите...'',...най-обещаващите.

Няма да гледам нахалните журналисти, които канят някого на разговор, а говорят по-вече

от гостите си, защото знаят  на въпросите отговора , преди да ги поставят,може би...

В такъв ден ще си седя пред телевизора, а да размишлявам ли...

Включвам Дискавъри, показват главата на някаква риба,...

пули се насреща ми, а устата й мърда '' Гласувай за мен, аз съм най-добрата...'' Я,  па тая.

Превключвам на друг канал,.. О, пандата, застрашен вид,. бамбук ли дъвче или ми се

струва '' Гласувай за мен,..аз съм по добрата...''

Разтърках очи,.. нали е ден за размисъл, какви са тези скрити послания.

Превключвам следващият канал...Реклама на лекарства от  Лопедиум до Простенал, че и перфект.

Пиеш и си здрав като туч и с повишена нормална потентна фуккция,...Пак лъжат,а...

Е, малко приятна музика,...застаряли музиканти лъскат темета и се крият зад черни очила...

Диклак гел, ги прекъсва,..мажеш и си готов, нищо не може да те спре утре до секцията,

защото си с дамски превръзки с две крилца,... и не миришеш на риба , а на сапун Дав,..

на дезодорант Дав,.. грижат се за избирателните комисии, да не им миришаме на яхния...

Сегиз-тогиз се появява '' Купуването и продаването на гласове е престъпление '',.. ей, усвоили са

американския модел на пропаганда....

Охоо, готварско предаване,.. как се прави чорба в деня за размисъл,.. слага разбитото яйце във вряща вода и то се пресича аламинутно,.. а, и тук скритото  послание,'' Който не гласува както трябва, го пресичат,''.. вадя си заключението автоматично.

Реклама на кухненски уред,...пешив чичка сменя джаджите,.. пуска месо , излиза като на

кайма, по-едро, по-ситно смляно...И размахмва пръст заканително '' Или гласуваш

както трябва,.. или и без теб ''...Като че ли ми стана задушно и пот по челото...

Гледам пак някакви певици в кожуси ли в зимни палта ли сред снега, пеят и подскачат от студ.

Хайде, няма нужда и днес да ми напомняте, че токът , газта и парното поскъпват,.. и какво

искате да ми кажете,.. ами нали днес е ден за размисъл.

- Марче, к'во пра'иш , ма,.. мирише на препържено и  изгоряло....

- Ий, беее,.. пържа тиквички, нали ги обичаш подлучени...

- Айде ма,.. да си видяла в '' Черешката на тортата '' да сервират пържени  тиквички...

            Ау, дали няма да ни пържат като тиквички на слаб огън...

            Е, хайде бе, нали днес е ден за размисъл...

 

© Petar stoyanov All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Ох Катя, както се казваше '' ти ме хвърли в музиката '',.. прави са били хората преди нас със сентенцията '' Еуфория, еуфория,.. минаваща в апатия '', и ниска избирателна активност
    Любимото ми четиво в такива моменти е Алековият '' Бай Ганьо ''
  • Като гледам умрелите резултати стана както казват, че една патка мислила, мислила и накрая взела, че умряла.🤔😂 Толкова малко гласуваха, явно още мислят.
    Забавно. 🙂
  • Глас народен - глас оноден!
    (извинявам се за червената точка)
  • Пепи, на народа хич не му дреме,...Няма кИфтета - един се изкряска,.. Слагай наденичките тогава - друг предложи,..
    Кръчмарю, налей ми кана вино...
  • Народо живурка по инерция, да му мислят размисЪлюищите
  • Отново благодарности за коментиралите,...дали ще върви по мед и масло или набабунчено като вафли ''Морена '', все пак времето ще покаже, а то ,времето,казват било наше
  • Така е Петър, никак не е лесно, да се докопаш до кокала, много са кръвожадните, сега ще им гледаме сеира, но пак за наша сметка, но и да свърши 2021 г, теглото ни няма да свърши!
  • Телевизията /преди избори/ е вредна за вашето здраве
  • Какъв размисъл, Петър, днес нали е почивен ден!?🙂
  • Хареса ми.
  • моделът на пропаганда не е американски... или имаш предвид каубойски
  • Петя, и аз съм на същото мнение, добре, че време не остана до края на 2021ва..
    Ирка, ами то не бяха интервюта, събеседници,... и всеки плюе,обещава и дърпа чергата към себе си, а малко хумор във важния ден за отмора ще ни е от полза
  • Нещата от живота, описани по много весел начин! А аз прещраквам и премахвам рекламите, но твоето наблюдателно око е "видяло" всичко, та във всяка реклама има духовит аналог какво ще ни се случи ако не гласуваме "както трябва"!...Много ми хареса навременния ти хумор, Петър!
  • 😀 Да не се надяваме, че това ще е последният ни ден за размисъл, за тази година.
Random works
: ??:??