Sep 24, 2012, 11:06 AM

Ден, запечатан с усмивка и целувка... 

  Prose » Narratives
1428 0 5
1 мин reading

 Светкавицата на фотоапарата ме събуди. Отворих едното си око и я видях, ухилена до уши като четири годишно хлапе, което е направило беля. Разсмях се при вида ù. 
  - Мило, съжалявам, че те събудих. - нацупи розовите си перфектни устни, опита се да скрие усмивката си, но не можа.- Ще компенсирам ето така: качи се върху мен и ме целуна, толкова страстно, че в главата ми не остана и една-едничка мисъл, просто бях опиянен. Боже, как го правеше?

  - С какво съм заслужил тази удивително-възхитителна целувка?

  - Хмм, да видим, първо, че си най-прекрасното момче, второ, че много, много те обичам, и трето, честит рожден ден!!! - последва още една опияняваща целувка, с която целият свят  се преобърна и на негово място се появи прекрасно райско място.

  - Обичам те, любов моя! 

  - Знам, и аз много много и още една снимка за щастливеца, който покори сърцето ми! 

 Още една светкавица. 

  - И сега следва подаръкът за рождения ти ден! - все още ухилена слезе от мен и отиде в банята.

  - Трябва ли да ставам и аз? - попитах огорчен.

  - О, да не си мръднал от леглото, направиш ли и едно малко движение, лошо ти се пише.

  - Какво си намислила? - досещах се и подсъзнанието ми тотално беше с най-широката всемогъща усмивка,  вече бях в рая и бях бог.

  - Хмм, нещо, на което ще посветим половиния ден може би, и мисля, че ще бъдеш удовлетворен, господинчо? - и избухна в смях.
  - Ммм...
  Тя излезе от банята и - О, БОЖЕ МОЙ - седях и я гледах просто останал без дъх и думи.
 - Усмивка... - и още една светкавица на фотоапарата. Разсмях се...
 - Смеете ли ми се? За всяко ваше нарушение ще има наказание, имайте го  предвид.
  - Слушам, госпожице.
  - Какви са вашите изисквания?

  След това и двамата избухнахме в смях. Тя се хвърли към мен и още преди да съм разбрал какво става, започна да ме обсипва с целувки, усещах усмивката ù по тялото си.
..........
   - Как намирате действията ми, господин Фредстийл.
   - Удивителни, госпожице Сюзиел.
   - Прегръдка и целувка за невидимия папарак, още една светкавица и още един заразителен смях. 

   

© Ели All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Супер е! Много ми хареса!
  • Относно коментара на господина.. понеже е отправен изцяло с критика към мен, ще помоля единствено да си изявява мнението за моите коментари на друго място, не смятам да участвам в какъвто и да е било скандал. Все пак всеки има право на мнение, но ако греша смея да помоля някой да ме поправи..Аз останах с впечатление, че този сайт е за творбите на хората и техните мечти, изказани чрез думите на изкуството-откъде накъде ще се стига до обиждане и прочие...Просто не ми е ясно защо се обсъждат коментарите на другите. Ако това не се е харесало на някого-много съжалявам, просто изказвам мнение и смея да кажа, че отново щях да напиша същото за тази творба, дори и да не познавах авторката. Но както и да е дори се съмнявам, че някой ще обърне внимание на коментара ми и ще го прочете. И за последно искам да кажа, че се надявам да не съм наранила или обидила някой, защото очевидно мнението ми се възприема по много по-различен начин от този, за който аз се надявах!
  • До колкото знам тук коментари се пишат относно творбите, моите уважения, но искам да попитам как точно преценихте че съм посредствена авторка, моля ако имате някаква градивна критика за творбата ми я кажете, а не ме обиждайте като ме наричате посредствена, също така какво "помпане" на его, при условие, че аз нямам его, защото първо че съм прекалено малка и нямам такъв жизнен опит и второ, за да имаш его и за да ти го "помпят", трябва да има нещо насреща, а аз все още се уча в писането и всъщност няма нищо на среща, не разбирам и как определихте думите за иронични и "мазни" ? Моля да ми отговорите на тези прости въпроси и да изкажете градивната си критика, като моля да не ме обиждате за авторските ми способности...
  • благодаря много за хубавите думи, надявам се наистина да е така и дано да въздействам така, да се надяваме че с всеки изминал ден ще подобравям писането :* и още един път мерси хубавите думи
  • Мога да кажа само една дума за това "уау!". Много добре знаеш, че обожавам разказчетата ти, дори когато са тъжни. Но това просто ме изпълни с невероятна радост, щастие и любов и това още повече ме накара да се замисля над това колко обичам книгите и въобще колко съм влюбена във всяка една думичка, съдържаща книгата ми в този момент. Но ако изключа подсъзнанието си и забравя, че те познавам и съм един страничен наблюдател мога да кажа, че ти имаш страхотен талант да завладявам читателя, ако щеш само с 15 думи! Въпреки че ти си официалния ми "редактор" искам да ти кажа, че ти си изключително талантлив човек и се радвам, че те познавам и че си моя приятелка. Твоето писане ме вдъхновява и ме кара да се чувствам прекрасно, въпреки че ти все си мислиш, че няма да ми хареса... Надявам се да бях достатъчно изчерпателна, защото знаеш, че когато става въпрос за любов -няма какво много да се казва. Мога само да ти благодаря, че предварително споделяш тези "неща" с мен и да ти пожелая да продължиш да пишеш все толкова прекрасно! :*
Random works
: ??:??