Jan 16, 2022, 10:31 AM

Детски бисери 8 

  Prose » Humoristic, Epigrams, Miniatures, Aphorisms
303 1 3
2 мин reading

Мисли на дъщеря ми, когато е била на 10 години.

 

1. Някои хора работят по следния начин - много шум, малко работа.

2. За съжаление ученето и работата винаги са повече от ваканциите и отпуските.

3. Аз винаги съм казвала - тръгне ли човек на училище, свободата свършва! Започва безкрайния път - училище - университет - работа. И така докато станеш пенсионер. Времето и животът се изгубват някъде в небитието...

4. Майката е най-необходимото същество за всяко дете.

5. С майка ми и баща ми сутрин изглеждаме като мечки, разбудени по средата на зимния им сън.

6. Какво се получава, когато към една ябълка се добави още една ябълка? Не две ябълки, а едно дупе.

7. Коя е тази храна, която от твърда може да стане газообразна? Бобът.

8. Майка ми си ударила главата в шкафа за обувки. Такива случаи често дават в комедиите.

9. Отиваме да играем тенис на маса. Пак ще употребим голямо количество нерви.

10.Откакто научих как се правят бебетата разбрах защо приличам толкова на баща си! Преди си мислех, че първо сме били само двете с майка ми, а той се е присъединил в последствие към нашето семейство...

11. Две самодиви и един самодив!

12. Телевизионната ръководителка обяви жълт код за нашия град.

13. Оплетена съм в училищния живот като муха в паяжина.

14. Нямам възможност и време да контактувам социално с приятелите си.

15. В живота на човека има хубави, лоши и нормални дни. Най-много са нормалните.

16. Аз съм докторка - изписвам на майка ми и баща ми голяма доза любов!

17. Ние жените сме украшенията на Света!

18. Аз не философствам, аз уточнявам.

19. Намерих общ език с водните бои.

20. Понякога съчетавам гушкането с писане на домашни. Това се нарича пестене на време.

21. Не искам да играем на игри, в които аз да не побеждавам...

22. Аз съм начинаещ тийнейджър. Това е оправдание за много от нещата, които правя, макар, че моят пубертет все още не е толкова луд.

23. Това са просто едни младежи и младежки.

24. Не искам да играя на шах с компютъра, а с майка ми. Защото компютърът винаги печели, а майка ми - не.

25. Животът е като игра на карти - ту имаш късмет, ту нямаш. Но е много важно и как ще си изиграеш картите.

26. Когато се гушкаме с майка ми и баща ми ние не бездействаме, а увеличаваме обичта си.

27. Безпорядъкът е любимият ми враг.

28. Да правиш интернет страници е най-хубавата професия на Света - лежиш си в леглото и работиш!

29. Аз съм много социално дете.

30. Майка ми е поничка, а аз глазурата. Не можем една без друга.

31. Досега почивахме активно. Сега ще почиваме пасивно.

© Радослава Антонова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??