Dec 13, 2022, 6:28 PM

До две хиляди двайсет и не знам коя година... 

  Prose » Narratives
480 1 12

The work is not suitable for people under 18 years of age.

4 мин reading

    

         Един  лъч се промъкна през тънката пролука на щората и падна точно върху зеницата му. Току що бе отворил очи. С неудоволствие се размърда под завивката, но се сети за порно актрисата, която снощи бе причината да онанира бурно и да свърши с викове и разтегна доволна усмивка. Не му пукаше, че жена му  го чува от съседната спалня. С нея отдавна живееха като съквартиранти, но не прибягваха до развод, заради доброто общо имущество. Е, можеше да се изнесе в по- малкия апартамент, който сега беше без наематели, но бе свикнал да намира мръсните дрехи- изпрани и подредени в гардероба.

        Стана, разкърши се в кръста и се отправи към банята. Погледна се в огледалото и се възхити на гледката. Добре запазен мъж за годините си. Е, лицето бе с  леко поувиснали черти и по- дълбоки бръчки, мускулите не толкова подчертани, а на места дори никак, но господинът между краката бе отново еректирал и приканваше към нова чекия.

       - Ха, ха, ха, приятелю,  отново сочиш напред – гръмогласно се изхили и се захвана с него.

        Като свърши бързо с процедурата, влезе в душ кабината, за да избръсне отново пубиса по примера на порно тружениците.

          „- Бръсненето по – нагоре може да почака и до утре - си помисли и се изсмя отново гръмко.“

      Като всяка сутрин измери кръвното. Показанията не го обезпокоиха. Последва редовната физзарядка и отново измерване на кръвното налягане. Грижата за здравето и най – вече простатата бе закон, изкован от личния му парламент.

         Днес трябваше да посети няколко клиенти, на които предлагаше организиране на партита и анимация.

        Влезе в кабинета и, не беше я виждал отдавна. Бе се осведомил, че са я повишили и  любопитстваше да разбере как изглежда и как ще се държи сега.

        „- Готина мацка – си помисли. -  Когато Всевишният я правил, бе включил и тънкото длето към инструментите. Изглежда, че отделя доста време за себе си, а дали има някой да се грижи и за мястото между краката ?- продължи с въпросите си наум.“

Уточниха необходимото и той реши да се пробва.

          - Може ли да те поканя на кафе ? Но  да те попитам, има ли мъж, който да се подразни от това ?- изрече с блеснал поглед.

         Тя се усмихна топло. Каза, че е свободна и независима жена, но не излиза с женени мъже.

              „ - Иххх , някой е разказал подробности, пък може и сам да се е изтървал в предишни  посещения.-констатира с крива, скрита усмивка.“

      -  Да, женен съм, но отдавна с жена ми нямаме нищо общо призна  с повдигане на рамене, целящо да подчертае съжаление за неприятния факт, че не е съвсем свободен.

           Последва уговорка за ден и час. Ще я вземел с колата от офиса. Определи заведение, възможно най- далече от дома му.  Не желаеше да рискува някой да ги види.

           На излизане започна да мисли как по – скоро да започне да я чука. Нямаше секс- приятелка вече от три години и самозадоволяването му бе поомръзнало. Само малко трябва да я ухажва и забаламоса и да  се възползва. Размечта се за възможността да я смая със як секс.

           Когато седнаха в кафето, диалогът като за начало се запъна и тя заговори за това с какво се занимава в свободното си време и го попита за неговите занимания и интереси.

           „ - Глупачка – си помисли и опъна грамадна усмивка  и започна да изброява  съвпаденията на интересите им.“

           След като свърши с лъжите, реши  че няма да губи време и трябва да заговори и за секс интереса си като развърза торбата с доводи и започна да ги изброява : вече не сме млади, времето лети, секса е грижа за здравето, чел книга от тибетски монах, който разкривал дълго пазена тайна, че секса след шейсет годишна възраст водел  до достигане на великата промисъл и нирвана.

          Като се усети, че май е попрекалил с доводите, реши да пристъпи към любовно обяснение.  Харесвал я от много години,  но сега е направо влюбен, станала е още по- привлекателна.

            -   Искам да те поканя на спа уикенд в едно малко хотелче,  за да видиш какъв любовник съм, а после ще се грижа за теб сексуално с редовни посещения. Трябва да следваме съветите на тибетския монах - изрече вдъхновено той.

            -  О, очарована съм от предложението. Не съм срещала такъв откровен , мил и грижовен мъж. За съжаление съм заета всички уикенди до края на две хиляди двайсет и не знам коя година – усмихна се тя.

          Стана и излезе от заведението.

            -  Курва – не му дойде друго, а трябваше да плати кафетата .

 

© Люси Атанасова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Бобан, благодаря за прочита на моя разказ.И аз не го оценявам за 18+, но така го е оценил редактора.Иначе, обичам да разказвам за нещата от живота
  • Не виждам нищо неподходящо за лица под18г....Иначе - нормални неща от живота.. Жените обичат да са харесвани и често едно кафе не значи нищо за тях... Всъщност винаги те избират с Кой да си легнат..
  • "Да, женен съм, но отдавна с жена ми нямаме нищо общо.." - само тук е излъгал, иначе доводите са железни
  • Благодаря на всички за добрата оценка. Най- вече се радвам,че сте се посмели .
  • Краят е съвсем логичен - "гроздето е кисело"
  • Ееее, разказ с неочакван край
  • И мен ме разсмя А след 2030?
    Супер разказче !
  • Така де, всички недостъпни са...
  • Позната история, но така забавно и добре написано, дума по дума прочетох, а на финала с глас се изсмях!
  • Радвам се ,че ви разсмях !
  • 😅 🤣
  • Базсмя ме, Люси! Благодаря!
Random works
: ??:??