Nov 11, 2020, 12:47 PM

 Докато смъртта ни раздели 1 

  Prose » Narratives
545 2 6
Multi-part work
2 мин reading

1.

 

   Игор се събуди със силно главоболие. Устата му пареше от жажда, а светлината, нахлуваща през прозореца, остро го пронизваше. Сякаш хиляди тъпани биеха между ушите му.

   Бе прекалил с питиетата предишната вечер. Защо изобщо му трябваше да ходи на тази сватба!

  Някога бяха влюбени с Елисавета. По-точно тя бе влюбена в него, а Игор желаеше да се наслаждава на живота. Харесваше я, но предпочиташе разнообразието. Бе сложил край на кратката им връзка и бе доволен до момента, в който най-добрият му приятел не започна да я ухажва.

   В началото нямаше нищо против, нали той самият се бе отказал от нея. Но с времето неусетно бе започнал да ревнува, докато един ден не осъзна, че е безумно влюбен в бившата си приятелка.

   Така и не бе събрал смелост да признае истината и ето че тя се бе врекла във вечна вярност на Димитър – негов приятел от детинство.

   С мъка стана от леглото и си направи едно кафе. Майка му беше купила банички и вестници и бе излязла. Само от вида на мазните банички му прилоша. Отпи няколко глътки от горещата течност и почувства леко подобрение. Посегна към единия от вестниците и се вцепени. Заглавието на първа страница гласеше:

   „Булка загина при нелеп инцидент в деня на собствената си сватба“

   Въпреки главоболието, Игор се опита да прочете статията.

  „След края на сватбеното тържество в ресторанта на хотел „Варшава“, булката Е.И. е загинала в банята на младоженския апартамент на шестия етаж в същата сграда. Предполага се, че се е подхлъзнала и при падането е ударила главата си в ръба на ваната.

   Основната версия е злополука. По това време младоженецът е бил на паркинга пред хотела и изпращал някои от гостите. Няма данни други лица да са посещавали стаята“.

   Игор затвори очи. Губеха му се повечето моменти от предишната вечер. Но в съзнанието му ясно изплува споменът как асансьорът спря на шестия етаж на хотел „Варшава“ и той излезе от него.

 

 

Следва продължение...

 

» next part...

© Ф Ф All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??