Aug 29, 2021, 11:18 PM  

 Дупчести истории 2 J ТиАй 

  Prose » Narratives, Fantasy and fiction
501 0 4

The work is not suitable for people under 18 years of age.

Multi-part work « to contents
9 мин reading

      Тези хора са луднали ,,, загледах се в рекламите на ТиАй:

 

Поискайте това, което винаги ВИ е било страх да поискате ...

Изживейте най - страхотните си забранени мечти ...

Радвайте се на живота ,,, Хвърлете поглед в отвъдното ...

Бъдете пълновластни Господари на себе си и НАД другите ...

TimeInsurance (ТиАй) Ви дава 100 процентна застраховка живот и възстановяване на изходната позиция, дори и да вървите ПРОТИВ своята същност ...

Изучете и най – тъмните страни на Живота ...’

 

      Тази безумна реклама заливаше всички билбордове и светлинни табла в града ... хората бавно осъзнаваха какво точно им се предлага, просто защото самото човешко съзнание не можеше да побере в своите рамки тоталното отхвърляне на изконните човешки ценности, както и вродения инстинкт за самосъхранение ... Това си беше призив и обещание за безнаказаност, за анархия във всичките й форми ...        И рекламите продължаваха с ...

 

Искаш да скочиш от самолет без парашут ...

Искаш да се самоубиеш ...

Искаш да опиташ Садо – Мазо докрай ...

Искаш да лишиш някой друг от живот ...

Искаш да промениш тотално начина си на живот ....

Направи го, запомни своето преживяване ...

ТиАй ще се погрижи за всичко и ще имаш възможност да го повтаряш и да го повтаряш, докато не намериш

Своето Щастие ...

 

      Пълен хаос .. и в главата ми, и в тълпата ... направо си беше масово зомбиране

      Измъчван от всякакви противоречиви и натрапчиви мисли, плод на безпочвени асоциации и липсата на достоверна информация, както и от присъствието на логото на милиардера в рекламите на ТиАй, реших, че търсенето ми на Ани преминава направо през устата на звяра. Появяването на дупката и цялата тази рекламна кампания и масова психоза около нея, беше накарало стотици хора от цялата палитра търсачи на силни усещания да се скупчат пред офисите на Компанията, даже поради големия наплив бяха оборудвали отново градския стадион с тестов лабиринт. На входа раздаваха формуляри, където всеки попълваше лелеяната област на своите забранени тайни желания, след което ги упътваха към съответните врати и им показваха демонстрационни клипчета. По мои наблюдения половината от мераклийте напускаха центъра ужасени, на другата половина им предоставяха срок от една седмица да оформят докумемтите и плащането.

 

      Моят ред дойде и приемащият служител с очудване погледна питащо празния ми формуляр.

      - Страх ме е от всичко ... но искам да опитам всичко! - заявих аз.

      - Чудесно, често имаме такива случаи. Преминете към вратата със знак ‘ ? ‘ , там ще си поговорите с нашите перфектни психиатри... - служителят се нахили угодливо и посочи с ръка

 

      Засърбя ме езика, да му кажа, че съм професионалист в тази област, но си сдъвках усмивката и се запътих натам. В малката зала чакаше една фрапантна жена с високи ботуши и ярки дрехи ... веднага прецених какъв точно й ще е питането й и какво точно търси, но седнах настрани и се загледах наоколо. Забелязах, че имаше три врати със светещи надписи ‘ W ‘ , ‘ M ‘ и ‘ Gender Neutral’, като ‘М’ светеше в зелено

 

...

 

      Почуках там дискретно и дочух ‘Влезте’ ... Нищо особено, мъж в престилка беше седнал зад бюрото и се беше втренчил в екрана на компютъра. После вдигна поглед и започна стандартната фраза

 

      - С какво мога да ви бъда полеззз ...

      Познах го – беше Боб. Явно и той ме позна, но запази каменното си изражение

      - Съжалявам, с какво мога да ви бъда полезен? - зададе пълния въпрос.

 

      Разгледа празния ми формуляр , посумтя малко и рече ...

      - Мдааа, страх от страха, често срещано явление, но това да не ви тревожи. Ние сме готови да посрещнем всеки един наш клиент и да му осигурим целият пакет предлаган от фирмата така, че винаги клиентът да е доволен!

 

      - Как е настроението днес? ...

      Стара лисица ! Влязох му в тона и му заобяснявах, как случайно днес съм попаднал до дупката, колко съм бил изумен и ... и колко би било прекрасно да се възползвам от услугите на ТиАй ... Наговорихме си купчина плява в ролите на психиатър и пациент, той ми направи кратък тест, като аз естествено му помагах да ме изкара достатъчно луд в момента – реакции на зениците, кръвно налягане, ЕКГ и на някаква машина като ‘Детектор на лъжата’ , вестибуларна стабилност, психомоторни реакции ... накрая загрижено ми обясни, че моментното ми състояние не е достатъчно стабилно, породено от днешния страхотен стрес около дупката, изписа ми рецепта с ударна доза диазепам, даде ми служебната си визитка ... 'за всеки спешен случай '  и любезно ме помоли да се явя утре на повторен преглед с надеждата, че тогава няма да има никакви проблеми.

 

      Милиардерът беше преместил Боб явно най – напеченото място на бизнеса му. Ама и Боб си го биваше – такава дозировка за диазепама ми беше написал, че явно се четеше съкратено от латински – ‘среща’ - 22:00 – ‘центъра’ ..

----

      Срещнахме се насред вечерното гъмжило насред Централната улица, той беше леко притеснен и започна нескончаема тирада ...

 

      - Боже мой, в какво тресавище се натресох – започна той – да се занимавам със всякакви луди откачалки, че не ми бяха достатъчни на старото ми работно място !

 

      Седнахме на по чашка в един оживен бар и той започна да ми разправя тайни истории от кухнята на фирмата

 

      - Това е месомелачка ! Зарибяват хората, те си оставят цялото състояние заради един пуст адреналин ! От начало има нещо като ‘пробен период’ – безплатно те тъпчат с дрогата си, вършиш си гадорията и после ги връщат в изходно положение. 99% от хората хлътват в схемата и остават доживотно в нея. Единици се опомнят, но вече с изтрито съзнание, живеят някаква безмозъчна форма на живот, която се ограничава само от ‘гладен съм’ до ‘ спи ми се’ , ... скотове със скотско съзнание ... на всичко отгоре има една изключително тайна подробност – със всеки ‘воаяж’ , както го наричат галантно, съкращават живота на жертвата с двойно количество време, използвано при тези ‘воаяжи, - от момента на поемането на дрогата до връщането в изходната точка ! Двойно ! Крадат ти времето, крадат ти живота, крадат ти финансите ! Да не мислиш, че нашия милиардер си е получил парите от строителство и ... всичко е обикновен грандиозен грабеж и физическо унищожаване на населението !

 

      Взехме си по едно питие, още по едно ... и още по едно ... приказката беше дълга и съзнанието ми започна да се замъглява под тежестта на алкохола и невъобразимия ужас в който беше изпаднало човечеството в реалния свят ...

 

      - Ани изчезна и подозирам, че е попаднала в Дупката ... промърморих аз.

 

      Боб изцъкли ужасено очи и застина невярващо ... После се хвана за главата, подпря я на ръцете си и започна да се поклаща ритмично ...

 

      - Джей, това наистина е ужасно ... трябва ми време на свежа глава ... да помисля ... има начини да ... ... Най добре е да се срещнем утре на обед ... пак тук ...

» next part...

© Пламен All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • WOW ... все пак АЗ чаткам на клавишите като страничен наблюдател и си пазя едно асо в ръкава 😎
  • "Вие не можете да бъдете писател - заключи Сам. - Защо? - Твърде много шибан здрав разум" . - Дик Франсис 🤣🤣
  • Роси, толкова дълбоко затънах в тези редчета, че вече ми се струва, че аз също съм клиент на ТиАй , и аз искам да изпитам виртуално това, от което винаги ми е било страх ... и го правя ... във всеки следващ епизод ...чувството е невероятно 😳
  • Среща с бъдещето. " Поискайте това, което винаги ВИ е било страх да поискате ..." Човешката раса все иска и никога нищо не ѝ е достатъчно. Плам, каква фантазия само имаш! Изтръпнах!
Random works
: ??:??