Sep 19, 2023, 2:22 PM

Двойно гаден ден 

  Prose » Narratives
469 3 12
4 мин reading

      

   Гадни дни, колкото искаш. Всеки ги има. Но, гаден два пъти, мамка му!

  Какво пък толкова необичайно, ще си помислите. После ще попитате, кой съм аз.  Аз съм мъж на 42. Женен от 20 години. С жена ми имаме сключено споразумение. Аз си имам личен живот и тя не се интересува от него.  Плащам режийните, скърцам със зъби на сина ни, периодично, за респект и по - високи оценки. Пълня хладилника няколко пъти месечно и се прибирам вкъщи, когато реша. Жена ми не е лоша, но отдавана ми е изстинала заради истеричните изблици. Тя е на 48 и вече се е примирила, че ме е изтървала. Не се развеждаме по три причини: първо- общо имущество (голям апартамент в центъра),второ – синът ни-15 годишен(държи на семейството), трето-жена ми ме е предупредила, че ако подам молба за развод, ще скочи от балкона. Мразя трагедии. В общи линии това е семейното ми положение.

 Друго - какво. От три години имам тайна любовница. Десет години по – млада от мен, разведена,  разполага със собствен апартамент. За нея мога да кажа, че е амбициозна работохоличка. Обичаме и приема, че не можем да живеем заедно. Аз съм много доволен. Сексът е супер удовлетворяващ. Нещата са прости – звъня, следва уговорка, секс и понякога преспиване. Първата година от връзката ни се стараех, ухажвах я, носех дребни подаръци, често хапвахме в ресторанти. Сега съм го ударил през просото. Нещо повече, от три месеца не съм ходил при нея и дори не съм се обаждал. Тя знае, че звъня само аз и спазва уговорката ни.

   А сега за последните три месеца. Ами, пак нищо необичайно. Една студентка. От провинцията е момичето, но бащата е баровец и е наел як апартамент. Запознахме се случайно. Като видях крачетата и късата поличка ахнах. Веднага си поставих за задача да бръкна там и да видя какво има. Цял месец труд - ресторанти, дискотеки, бутици и прочее. На втория месец бях допуснат да видя котенцето. Много сладко в черна дантелка, съвсем прозрачна. Стана ми ясно, че не за пръв път го показва. Но вече се бях увлякъл и се отдадох изцяло. Сексът беше  скучен, но пък толкова младо тяло, прелестно и тези финтифлюшки. И така до днес.

 Та така, днес е. Имам среща с котето пред луксозен ресторант. Закъснява вече 20 минути. Обикновено го прави, но не толкова. Нещо ме чопли отвътре. Гледам часовника и телефона периодично. Нищо. Забил съм поглед,  не чувам, че спира такси. Когато поглеждам, вратата вече се отваря и се подава дълъг крак в черен чорап, продължен от червен ток около 15 сантиметра. Втурвам се да я посрещна. Тя се изправя грациозно и застава студена до мен. Влизаме. Казвам и, че съм много гладен и бързо да избира. Искам да я накарам да се притесни, че е закъсняла много. Тя поръчва само чаша вода с лимон. Озадачен съм. Обикновено си хапва добре. Гордее се с метаболизма си. Мълчим. Пристига водата, аз чакам стека си. След като опразва чашата на един дъх, котето отваря гланцирани устенца и тихо изчуруликва:

    - Стефо, днес смятам да скъсаме. Ти си голям мъж, ще го приемеш.

    - Какво говориш? Как така скъсваш?- питам и сигурно изглеждам като цапардосан, знаете с какво. Спуснала е мигли, но усещам, че леко се подсмихва.

    - Имам ново гадже, ще отскочим до Милано. Казвам ти bye* и тръгвам!

 Отправя ми фалшива усмивка и се изнизва. Сервитьорът я сканира набързо. Стекът идва. Вече не съм гладен.  Но започвам да го дъвча, за да размисля. Значи казва bye, а до вчера беше другото buy, buy, buy**!

  Въздъхвам. Нищо необичайно. Мисля. Питам  се за какво ми трябваше тази пикла.

  Изведнъж ми светва! Сега е моментът да звънна на  Бени. Цели три месеца я оставих да се чуди какво става.

  Веднага се ободрявам. Плащам, тръгвам и звъня. Не получавам отговор. След два часа периодично звънене Бени вдига.

   - О, миличка, къде си. Много ми е домъчняло за теб. Ще дойда до 20 минути - изричам възможно най-мило.

  - Стеф, каква изненада - отговаря и ме обзема радост.- Отдавна не си се обаждал. Но всъщност, не идвай!  Вече излизам с друг!

  - Как така с друг? Какви ги приказваш? - изстрелвам гръмовно, за да я сплаша и да спре да се  бъзика.

  - Напълно съм сериозна. Приключих с теб. Искам сериозна, пълноценна връзка и има шанс да ми се случи. Това е, до тук бяхме! Чао и затварям.

И затваря.

 - Мамка му, какъв гаден ден - изпъшквам.

   Тъпо. Помъквам се към къщи.

 

*bye - чао

**buy- купи


[L1]

© Люси Атанасова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??