Jan 14, 2012, 1:18 PM

Едно Нежно Нощно Откровение 

  Prose » Letters
1050 0 1
1 мин reading
Любов Моя,
 
Липсваш ми! Искам да съм до теб сега и да ти дам Любовта си, Нежността си, своята Мъжка Сила! Толкова Истински се чувствам, когато сме заедно, че как да не копнея и ден и нощ за това! Зная, че ти имаш много приятели, много хора около теб, много ангажименти, семейни задължения, а аз имам само Теб и Нашата Любов! Така го чувствам! Прости ми, че съм толкова недодялан! Че те занимавам със своите сърдечни откровения, но просто не мога да заспя! Не зная кога ще прочетеш всичко това, но трябва да си излея душата, иначе ще експлодирам! Живот Мой, Моя Прекрасна Мечта, Ти, която събуждаш такива Чувства в мен, такива Копнежи, Стремежи и Полети!  Благодаря Ти, за Всичко, което Си, и за всичко, което направи и правиш за мен! Няма да го забравя Никога! Обожавам те от Все Сърце, с Цялата Си Душа и с Всичките си Сили! Бъди Благословена, че ме Събуди и ме направи отново Жив! И макар и да изпитвам Болка на моменти, аз съм Безкрайно Щастлив, че Те Има на този свят, че ми даде толкова много Щастливи Часове, Дни и Месеци!!! Благословен да е Денят и Часът, в който те Срещнах!!! Нежно, нежно те Целувам, мой Осъществен Блян!
 
Завинаги Твой във Вечността АНГЕЛ 




© Ангел Филипов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??