Apr 3, 2021, 7:49 PM

Фати се среща със Сикспа 

  Prose » Humoristic
703 0 9
2 мин reading

Фати се среща със Сикспа

Боди ги въртеше и двете. Това беше вечният любовен триъгълник. Една седмица се потеше за Сикспа. А после три седмици клонеше към Фати. С нея беше все пак от години. Някак си навика продължаваше да натежава натам. А Сикспа беше новата му страст. Толкова много я желаеше, но все не му достигаше кураж да остане само с нея. Тя винаги изискваше толкова много от него. Той нямаше мотивацията да й се отдаде изцяло. Фани все още му беше по-удобна. А и тя му беше първата любов, трудно можеше да го реши да я остави ей така.

Първата му любов обаче не беше глупава. Започна да подозира за присъствието на Сикспа. Вече ясно разпознаваше кога се е трудил върху нея. Винаги се връщаше изморен и често беше потен. Спря да й носи и от любимият й шоколад. Много неща се бяха променили напоследък. Боди започна да я лишава от много неща. Вече не я приемаше любящо и Фати започна да се чувства застрашена. Срещите с другата дори напоследък бяха зачестили. Фати от стрес започна да слабее. Започна да си мисли, че ще е загубена завинаги за Боди и реши смело да се изправи пред него. „Искам да ме запознаеш с тази с която ми изневеряваш!“ Боди я погледна и най-накрая успя да й каже това, което отдавна искаше „Ако това се случи, ти ще трябва да си отидеш!“ Вече беше решил коя да избере. Сикспа му костваше цялата енергия, но той вече виждаше, че си заслужава. За Фати беше настъпил края! Само оставаше да се състои срещата, за да им заяви коя от тях е избрал.

Настъпи съдбовният ден. Седят Фати срещу Сикспа. Фати сега осъзна, че просто нямаше шанс. Сикспа наистина отиваше повече на Боди. А Body уверено заяви избора си. От днес вече няма да носи Fat, а ще се радва на своя Sixpack.

ПП: За тези които не разбраха заигравката с английските думи. Боди=тяло=Body, Фати=Мазнина=Fat, Сикспа=коремни плочки=Six pack. А заключението е с две думи е, че това е невъзможен любовен триъгълник. Представен по мой начин.

© Весела Йоанну All rights reserved.

The work is a contestant:

Хумористичен разказ »

20 Position

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??