Jun 21, 2008, 9:20 PM

Футбол и още нещо 

  Prose » Humoristic
1614 0 35
5 мин reading
 

Започна световно ли, европейско ли, първенство, но обаче по футбол. Викам си - какво ще правя сега аз, когато моят ден и нощ ще виси пред телевизора. Любовник да си хвана ли, що ли? Ама с тоя мой късмет пак на някой футболен фен ще попадна. За какво ми е пак беля на главата, мани.

Реших, ще седна да видя какво толкова му е интересно на моя. Айде салатка и ракийка, това - добре. Почна се. Първата чашка изпих набързо.

- Сипи ми още една, много хубав този мач, бе!

- Ти па какво разбираш от футбол?

- А, много ми е интересно какво ще стане във втората серия... част де.

- Това да не ти е сериал?

- Айде, моля ти се, вече всичко ми се изясни, сипи да не се разправяме. Мисля да гледам и втория мач. Много хубави момчета, бе, браво.

Едвам дочаках мачовете на другия ден. Малко ме боли главата, дали не прекалих с ракийката? Не, просто не си доспах.

- Престани да пиеш, ма!

- Я, ти па ще ми кажеш! Абе, тоя съдия от някъде ми е познат. Как му беше името?

- Ти нещо полуде, кога си гледала мач, та чак ти е познат.

- Не ти ли прилича на Петров от втория етаж? Сетих се, прилича ми на Сталоун, да. А тоя какъв е?

- Треньор.

- Сигурен ли си?

- Млъкни, че не чух коментатора.

- Това е Джин Хекман ти казвам, тоя е артист, не е треньор.

- На баба ти хвърчилото. Ама верно, малко прилича.

- Слушай какво ти приказвам. След мача ще излизаш ли да коментираш с момчетата?

- Да.

- И аз ще дойда.

- А, без тия, да ме излагаш.

- А ти няма да ме лишаваш от най-хубавото. Ще го излагам, нали всички разбират от футбол, на мен какво ми е, а? Нали те слушам какви ги говориш. Имало засада, па покажат няколко пъти, че няма. Коментаторът и той: има нарушение, след малко като дадат повторението се види, че не го е докоснал нашият, а онзи сам си падна. Гледай какъв е гадняр, мале, какъв артист, падна за дузпа, ама нема. Айде, моля ти се, все вие знаете. Тоя нищо не играел, па като го сменят, другият съвсем нищо не прави и аз мога да изказвам мнение, ясно ли ти е. Ставам люта фенка е на тези с червените фланелки. Те какви са? Няма значение, аз съм за тях. Ау, вкараха им гол, значи съм за другите. Аз съм за тия, дето побеждават. Мале, как тичат, браво! Леле, тоя колко е хубав, как се казва, кажи де? А, щом е така, аз утре слизам долу, в кафенето са опнали голем екран и колко мъже се събират, те ще ми кажат ти като не щеш.

- Никъде няма да ходиш!

- Я па тоя и без това само в телевизора гледаш, няма и да разбереш, че ме няма. И какво ще ми казваш, че не е като сериал, нали, ако изпуснеш един мач, не знаеш какво ще стане после. Кой продължава, кой отпада, хванах аз тактиката. И е толкова интересно, точно като в живота. Мислиш, че всичко ти е наред и хоп, в последната минута... айде, прибирай се у дома в сивото и скучно ежедневие. Мечтите са дотук. Така е и в живота, трябва да се бориш до последната минута. Внимавай в картинката, като ти кажа довечера да забиеш още един, после като не се справиш, ще ти покажа жълт картон на първо време. Втори жълт и... Абе, ако не се справиш, направо червен и излизаш от играта. Айде, загрявай, след втория мач ще те пробвам дали ставаш. Не ми симулирай, кракът ли те боли? Абе, ще си останеш ти за дълго на резервната скамейка, ако знаеш за твойто място колко чакат. Ще те науча аз.  Млъквай, че почва вторият мач, да чуя кои са титуляри, та да не те питам. Не било като сериалите ми, да бе. Завършват винаги на най-интересното. Има напрежение, до края не знаеш какво ще се случи. Има радост и сълзи, нерви. Много пари, хубави мъже, а щом има хубави мъже, покрай тях винаги има красиви жени, не било като сериалите ми. Сипи още по една. Вече няма да пропускам мач. То тук имало по-готини мъже и по-голяма интрига бе, душа. Мале пак ме заболя главата, тая ракия силничка. Ама е по-добре от моите хапчета за нерви. Айде бе кретен, вкарай го бе... Ей тая топка и аз щях да я вкарам. Изкарвай го тоя, че ми писна да го гледам... Как се влачи като метилява овца по тревата. Това райграс ли е, трябва да си направим така на вилата. Абе друго си е като си се извикаш на воля, сега поне месец на теб няма да ти викам кретен. Глей как футболът ще ни укрепи семейството, а?! Айде, наш'те!!! Абе, наш'те участват ли на това първенство, няма значение, карай да е весело, всичко е футбол. От тях има ли женени? Има!!! Да не забравяме тогава, че това е само игра. Не се нерви, душа, тя жена му ще го оправи. За майки знам, че имат, особено като пропуснат да вкарат. Милите майки, не им е лесно. А па съдиите какви са гадове, едва сега разбрах защо така ги навикват, но си го заслужават. Започвам да гледам само мачове. Има тръпка, има разголени тела, екшън, кръв, аркади, направо си е супер! Всичко в едно. И има повторения, ти можеш ли да повтаряш? Ще проверя довечера. Па и го дават по няколко пъти па и на забавен кадър, мале! Няма все да ми бързаш. Тая вечер две полувремена по 45 минути. Петнайсет минутки ти стигат за възстановяване, пък и ти няма да тичаш, я. Аз от тез сладури ще се заредя и направо ще ти скъсам фланелката, гащетата де. Да те видя на собствен терен как си. После ще направим среща реванш в другата стая. Ако изравниш, ще има продължения, две по петнайсет, ако и тогава сме равни, ще има дузпи. Това е!

Абе аз тебе или ще те откажа да гледаш футбол или след всеки мач... айде повторение. То пък като се замисля, футболът си е хубава игра. Ех, не наиграла се.

А какво ли е на стадиона да ги гледам тия момчета на живо? Не ми се мисли после какво те чака...

 

 

 

 

 

 

 

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Само на теб ще си споделя, ама не казвай на никого. Гледах Формулата. Тихо, на мъжа ми казах, че отивам за тоалетна хартия. И той взе, че ми се върза, щото гледаше някаква Шехерезада. К'во му харесват младите жени, просто се чудя, ни готвят хубаво, ни такова...Мъже!
  • Какво ми стана, сега се заплеснах по високите скорости?! Филипе Маса, Ферари, Формула 1. Готино. Абе спортът си е хубаво нещо, трябва да се спортува повече!!!
  • хахахахахах Светле ей голям смях ,душица златна
    Браво ,много веселко и забавно !!!
  • Аз се опитвам да бъда тактична, да не ви досаждам, но...Чар, на мене толкова ми трябва и...Благодаря все пак, много мило!!!
  • липсваш
  • Ена, ти си извинена!!! А аз съм само една луда фенка на футбола. Или по-точно бях до скоро, но не ми се говори за това все още. Венец, много, много ти благодаря. Да припомних си ги и този Мюлер! Дали заради европейското, но онзи ден си говорехме с момчето, с което някога бяхме за Холандците. Припомнихме си онова хубаво време и мача. Сега и ти...за същия мач...Готино!!!
  • Ох, все пак оцелях...
    За малко да получа язвеня крезя от смях
    Нямало по-високо от Еверест!!!
    Да, бе, да!
    ТИ СИ ВЪРХА!!!
    Покланям ти се за дарбата, Светлана!!!
    То и без това не мога да се разгъна... от смях...май още дълго ще си остана в тая поза ... в поклон
    ВЕЛИКА СИ!!!
    Благодаря ти!
    Прегръдка!

    ПП Видях си грешките, ама едва виждам клавиатурата от сълзи...
    Моля за извинение.
  • Люси, Мая, речено - сторено, хау!Всичко ще ми е наред, щом добрата Фея ме благославя! Люси и аз те обичам, даже двойно повече! Анна, късно го прочетох и предозирах с ракийката, та даже и сдруги неща. Мая, Монро, специални благодарности за вас! Димитър, заповядай има за всички по нещичко! Криси, ще те послушам! Борянче, благодаря за вълшебните пожелания! Креми, дано да са повечко незабравимите мигове с теб! Вале, прегръщам те и ти благодаря много, много! Повдигна ми самочувствието, а колежките ми завидяха за твоето стихотворение, нека им е! Ще се старая, благодаря ти Ласка! Дора, кой как се уреди, или кой как го уредят. Звъннах тук, там и... Мариола, благодаря ти много! Мерси от сърце и на теб, Геновева! Кире, там сме, няма как! Вероник!!! Маги, прегръщам те и аз! Петинко, знам и аз също много те обичам! Анета, супер си! Доче, моля, моля, заповядай пак и благодаря! Венец, ти ме разби! Мюнхен, 1974 година, финал Германия - Холандия. Завърши два на един, ревах, защото бях за Холандия. Почти целият им отбор беше съставен от играчи на Аякс. Знам ги всичките по имена и с кой номер са играли.Кройф май беше 14, Крол - 15, Неескенс май 17. Сурбиер, ризберген, ризенбринг, любимецът ми Джони Реп.Треньорът им Р. Микелс. Благодаря ти, върна ми прекрасни спомени. Само няма да казвам кой клас бях. Благодаря ви, много ви обичам, нищо че си го знаете, аз нали пък обичам да повтарям. Вече ми е време да се обзаведа и с любовник, Очаквайте продължение!
  • Благодаря за усмивката!(и идеята е страхотна -за повторенията ще я пробвам ,щото мачовете почти свършиха ) И ти пожелавам с огромно закъснение всичко хубаво накуп и то по толкова от всичко ,че да го носиш винаги без то да ти тежи!
  • Леле, може да съм с 3 дни закъснение, ама пак съм на линия!
    Закъсняло Честито, Светланчик!
    И пожелания от мен:
    Здраве - защото не се продава!
    Щастие - защото не се купува !
    Радост - за да я изживееш !
    Пари - толкова, че да не можеш да ги изхарчиш !
    Обичкам те, мацинко!!!
  • Ех...как ме развесели...и у нас е така...прегръщам те с обич, Светлина.
  • БРАВО СВЕТЛЕ. ДРУГИЯ ПЪТ С НАЙ-ГОЛЕМИТЕ НА СТАДИОНА

    ПОЗДРАВ ХАРЕСА МИ
  • свежо
  • Бъди все така човечна и щастлива, мила Светла!!!
  • Иии, ма как пък така се уцели рожденичка в ден без мач, а?! Ей това връзкарите стеее
    По същество: голяяяма да пораснеш усмихнато да ти е и слънчево и още каквото ти на сърце, смятай го за станало и ха, голямо наздраве, като за...
  • Честит празник!
    Бъди така усмихната, както ни усмихваш с "писаниците си"
    и от здраве да не се отървеш.
  • Чести празник усмивко неземна,
    твоят дух е зареждащ и див.
    С топли думи умееш да светнеш,
    да ме правиш безумно щастлив...

    Бъди невероятна в живота си и неспирна в творчеството , което зарежда с настроение и дава полет от усмивки...
  • Ха, да си жива и здрава, Светле... Много, много щастие ти пожелавам. Незабравими мигове и безброй усмивки! Наздраве!
  • Честит Рожден Ден, Светле! Желая ти от сърце здраве, вдъхновение, вълшебства и все така да гледаш на всичко с усмивка! Едно "Наздраве!" и от мен!
  • Светлуше, как ми липсваше хумора ти свеж!...Започвай поезията, че по-бързо се чете Жалко, че нямам време и за...футбола
    Прегръдки!!!
  • боже...тук е като в Гостна
  • Светлич, петдесетака мамата си трака - т.е. започва буйният живот, явно личи сори, че тук не мога да се развихря в пожеланията си, както на живо все така да си още поне 50, пък после - каквото Господ даде ЧРД, мисис президент
  • Ама много е весело у вас. И сигурно не само по време на европейски и световни Честит Рожден Ден! Много радост, здраве и успех на теб и цялото ти семейство!!! Весел празник!
    П. П. Внимавай с ракийката довечера
  • Светле, Честит Рожден Ден!!!

    Моите пожелнания за теб са толкова много, че няма да ми стигне мястото Здраве, щастие, любов... то едно на ръка, обаче и много масажчета от "А" група! Всичко да е като за световно при теб! Да има-закуски в леглото, да си спазваш рецептата за-Здрав дух в здраво тяло, поне три пъти в седмицата, да си на Седмото небе честичко! Обичам те!!!
  • Светле, защо чак сега разкриваш таланта си на коментатор?!Имам предложение да коментираш следващото първенство!
    Разбрах, че днес се подмладяваш с една година!Феята те благославя!БЪДИ!
  • и мене ме пишете - по средата
  • С теб се разбираме чудесно Твоята идея ми хареса. Поняболява ме тук-там и няма да откажа. Обаче те искам наредена до мен, няма сама да се кефя я!
  • Точно се чудех дали да не го купя... Люси, как ти - масажистка?! Не може ли те да те масажират?! За тях ще е чест и...още нещо - голям кеф!!! Защото го заслужаваш и защото така по ми харесва. Аз с тия болни ръце...от лесно ли мислиш, що работа са видели, що масажи! Пази си ръцете! Мъжете са силни и по издържат. Стига сме ги жалили, нали са силния пол, а сега да ги видим какво могат. За тях само футбол и масажи! Мъжете знаят защо. А ти отпусни напрежението, време е за реклама. Съгласна ли си, Люси?! Скъпа, аз ходя на масажи при Абрамович, нали сме нещо рода. Ако имаш време идвай с мен, като ти омръзнат тукашните масажи. ПОНЕ ЗА ДА ОТКРИЕШ ДЕСЕТТЕ РАЗЛИКИ, НЕ ЗА ДРУГО. Да знаеш, за теб съм готова на всичко. То ЦСКА, ЦСКА, ама и малко Челси не е зле, нали?!
  • съвременният Лупи
  • Защо не се кандидатираш за мениджър на ЦСКА? Виждам те, ще ти отива, а може и аз да намажа нещо... по-така Като масажистка, например.
  • Петинка, нямам време от пусти мачове да ви отговоря. Русия продължава, нищо че не са в ЕС. ТО НИЕ КАТО СМЕ, ТА КАКВО?! Нищо, здраве да е, другия път ще си станем направо европейски на първо време , па после и световни шампиони. А дано!!! Дора, добре че е и още нещо, че го закъсах! Иванова, благодаря за разбирането! Г-н Кирил, благодаря и на Вас от сърце за вниманието!!! Мая, говори ми, говори!!! Балсамче за изстрадалата ми душичка си ти!!!
  • ахахахахахахахх
    Светланкеееееее, е няма тема, която да ти се опре за мъжете пък - да не споменавам
  • Много ми допадна.Развеселих се.Поздравления!Ставам ви фен.

  • светът е футбол... и още нещо...
    кефско, мноооогооо
  • Леле, Светланчик, от 'де тая агресия от тебе, бе?
    Не те познавах като такъв човек, ама то не случайно са казали: "Човек, с какъвто се събере, такъв става"... не бееее, запалянко!
    Айде, бягам, че започна второто полувреме!
    И утре звънкай да си коментираме!Чу ли?
    Гуш* уникалничке!
Random works
: ??:??