Nov 21, 2023, 3:30 AM  

Гергана е герой 

  Prose » Reviews, analyzes, critical articles, Others
216 8 9

Красивата Гергана Пейчева:

 

https://www.instagram.com/gergana.peycheva/?hl=bg

 

е героинята от Европейското първенство по шахмат, което българските шахматистки спечелиха напълно заслужено. Огромен и небивал успех на женския ни тим. С победата си над грузинската шахматистка Лела Джавахишвили на трета дъска Гергана направи женския ни отбор Европейски шампион по шахмат.  Гергана загуби пешка на дамския фланг и остави противничката си да получи сериозно позиционно надмощие там, като завладее вертикала "ц", но не загуби дух, а започна остра и много рискована атака на царския фланг, която застави грузинката да премине в глуха защита и да допусне няколко сериозни грешки, довели до загубата й след 83-ят ход на белите. Тази вълнуваща партия може да разгледате на линка по-долу. Тя за сетен път потвърждава сентенцията, че и в шаха печели този, който греши предпоследен.

Честито на прекрасните ни момичета, запалили искра на родолюбие в сърцата ни омерзени от продажните български политици. Продажни до един!!!

 

https://www.chess.com/events/2023-european-team-chess-championship-women/09/Peycheva_Gergana-Javakhishvili_Lela

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Напълно съм съгласен, Гергана е най-добрата ни шахматистка и освен това е много красива, с невероятен характер за 20 годишно момиче! Точно с тази партия при 1,5 : 1,5, бе спечелена Европейската титла. Много исках да намеря тази партия, за което благодаря! Поздравявам и другите момичета, които са герои!
  • Приятелю!!!
  • Благодаря ви, скъпи приятели и родолюбци. Българин - това звучи гордо!
    Въпреки, че имам и италианска кръв, никога не бих предал майка България.
    Тя ми е дала всичко и нека костите ми, когато моментът за това настъпи,
    да останат в нейната райска земя...А Гергана ми припомни за "Изворът на белоногата".

    Позволете ми да ви поздравя с едно любимо парче:

    https://www.youtube.com/watch?v=1lCGa8xh3aQ
  • Отсрамиха ни, поне донякъде. Да са живи и зрави момичетата и да жънат още много успехи.
  • Нямам думи да изразя възхищението си към тези момичета! България е шампион! Това, което не правят политиците ни, го правят интелекта, волята, хъса, знанията, психиката на едни крехки момичета! Празнувайте! Раждала е земята ни и пак ще ражда!
    Благодаря ти за хубавия материал, Маестро!
  • Прекрасните ни момичета победиха! Горди сме с вас! Обичаме ви!
  • Благодаря за инфото, Младене. Не излъчват по ТВ. Тези момичета докосват струната на родолюбива гордост и това е прекрасно, защото рядко има повод да оживява. А, нашите черногледи души се нуждаят от такива стимули. И за още нещо благодаря. " печели този, който греши предпоследен"! Вярно е не само за шаха!
  • За мен да си.българин е голяма гордост.
    Поздравявам те, Младене!
  • Подкрепям от цялата си душа българските момичета, върнали гордостта ми, че съм българка! Но дали лицемерните ни политици, ще направят нещо хубаво за тях! Благодаря ти, за написаното, Младен!
Random works
: ??:??