21.11.2023 г., 3:30 ч.  

Гергана е герой 

  Проза » Рецензии, анализи, критически статии, Други
215 8 9

Красивата Гергана Пейчева:

 

https://www.instagram.com/gergana.peycheva/?hl=bg

 

е героинята от Европейското първенство по шахмат, което българските шахматистки спечелиха напълно заслужено. Огромен и небивал успех на женския ни тим. С победата си над грузинската шахматистка Лела Джавахишвили на трета дъска Гергана направи женския ни отбор Европейски шампион по шахмат.  Гергана загуби пешка на дамския фланг и остави противничката си да получи сериозно позиционно надмощие там, като завладее вертикала "ц", но не загуби дух, а започна остра и много рискована атака на царския фланг, която застави грузинката да премине в глуха защита и да допусне няколко сериозни грешки, довели до загубата й след 83-ят ход на белите. Тази вълнуваща партия може да разгледате на линка по-долу. Тя за сетен път потвърждава сентенцията, че и в шаха печели този, който греши предпоследен.

Честито на прекрасните ни момичета, запалили искра на родолюбие в сърцата ни омерзени от продажните български политици. Продажни до един!!!

 

https://www.chess.com/events/2023-european-team-chess-championship-women/09/Peycheva_Gergana-Javakhishvili_Lela

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Напълно съм съгласен, Гергана е най-добрата ни шахматистка и освен това е много красива, с невероятен характер за 20 годишно момиче! Точно с тази партия при 1,5 : 1,5, бе спечелена Европейската титла. Много исках да намеря тази партия, за което благодаря! Поздравявам и другите момичета, които са герои!
  • Приятелю!!!
  • Благодаря ви, скъпи приятели и родолюбци. Българин - това звучи гордо!
    Въпреки, че имам и италианска кръв, никога не бих предал майка България.
    Тя ми е дала всичко и нека костите ми, когато моментът за това настъпи,
    да останат в нейната райска земя...А Гергана ми припомни за "Изворът на белоногата".

    Позволете ми да ви поздравя с едно любимо парче:

    https://www.youtube.com/watch?v=1lCGa8xh3aQ
  • Отсрамиха ни, поне донякъде. Да са живи и зрави момичетата и да жънат още много успехи.
  • Нямам думи да изразя възхищението си към тези момичета! България е шампион! Това, което не правят политиците ни, го правят интелекта, волята, хъса, знанията, психиката на едни крехки момичета! Празнувайте! Раждала е земята ни и пак ще ражда!
    Благодаря ти за хубавия материал, Маестро!
  • Прекрасните ни момичета победиха! Горди сме с вас! Обичаме ви!
  • Благодаря за инфото, Младене. Не излъчват по ТВ. Тези момичета докосват струната на родолюбива гордост и това е прекрасно, защото рядко има повод да оживява. А, нашите черногледи души се нуждаят от такива стимули. И за още нещо благодаря. " печели този, който греши предпоследен"! Вярно е не само за шаха!
  • За мен да си.българин е голяма гордост.
    Поздравявам те, Младене!
  • Подкрепям от цялата си душа българските момичета, върнали гордостта ми, че съм българка! Но дали лицемерните ни политици, ще направят нещо хубаво за тях! Благодаря ти, за написаното, Младен!
Предложения
: ??:??