Feb 5, 2020, 3:23 PM  

...И не хулете Светия Дух, защото горко вам... 

  Prose » Others
921 7 7
1 мин reading

За мнозина Божият Син е вероятно религиозна измислица. Така масово си мислят атеистите. Те не изпитват и милиграм почит и страхопочитание към Него. Смея да ги уверя, при това с Неговите думи:

 

"Истина, истина ви казвам, те вече получават своето възмездие..."

 

в обратното. Лично аз съм изпитвал върху себе си Христовия гняв - гневът произтекъл от поругаването на Божието име и Светия дух. И в трите синоптични евангелия /тези на Матей, на Марк и на Лука/ е записано, че няма милост и прошка за онези, които сквернят хулно Духа Светаго. Не съществува друг текст в тези евангелия, в който те да са така категорични и безмилостно единодушни, и да твърдят, че:

 

"Всичко ще ви се прости, но не и хула срещу Духа Светаго. Такава няма да ви се прости нито на този свят, нито в кой да е друг свят...!"

 

Това ни води до следствието, че ако имаме съществуване и след смъртта, то и в Онзи - Другият свят, хулата срещу Светия Дух не ще ни бъде простена. По тази причина съм предупреждавал мнозина, които с лека ръка са мърсели Светия Дух, да внимават особено много, защото поставят себе си и ближните си в състояние на смъртна опастност. Които не са се вслушали в Иисусовите слова, горко са заплащали. Бил съм нееднократен свидетел на тази върховна справедливост. Защото у всеки от нас трябва да има страх и преклонение пред Висшата Истина и Божията Съвест. Божият съд не е като човешкия - той нерядко раздава вечни присъди, докато хорските са само временни. Мисля, че всеки един от вас, уважаеми читатели, ще има възможност да се убеди в правотата на тук написаното. И дай Боже да не е от личен опит!

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Младене, интересна тема отново. Споделям мнението ти. Ще си позволя да изкажа позиция. Аз вярвам в научните открития, които в голяма част противоречат на религиозните. Смятам, обаче, че светът трябва да се движи по моралните закони на религията. Тя изповядва любов. Да обичаме всичко и всички. Ако обичаме, не можем да хулим, да правим зло, да нанасяме щети. Не е редно да хулим доброто и Светия Дух. Дори да не вярваме. Доброто не подлежи на съд. Никой, който изповядва добротата, щедростта, и честноста, и преди всичко любовта, не трябва да бъде съден и хулен.
    Поздравявам те 😊
  • Тук е по-важно да се знае що е то "Свети Дух", вместо да се всява страх, че похулиш ли го, прошка няма. Много хора забравят, че триединството е Бог Отец, Бог Син, Бог Свети Дух. Очевидно има разлика в проявленията на Бог. Когато не знаеш кого всъщност хулиш, как би могъл да внимаваш да не го похулиш?
  • Чисто художествената стойност я оценявам, но като агностик ще замълча
  • Интересно!
    И предизвикващо размисли.
  • Поздравления за написаното, Младене! Присъединявам към него свидетелството си от собствен житейски опит.
    Виждам, че вече си успял да раздразниш рогатия😊(шегичка, ПИ, разбира се, че всеки е свободен да вярва в каквото си иска)
  • "Всичко ще ви се прости, но не и хула срещу Духа Светаго. Такава няма да ви се прости нито на този свят, нито в кой да е друг свят...!"

    Това изречение не беше ли двигателя на инквизицията? Избила милиони хора?

    Не знам дали има Бог, но Библията определено не носи словото му. Защото е пълна с противоречия и идеи, които няма как да са произлезли от Него.

    Нпример 10-те божи заповеди. Десетата: "Не пожелавай дома на ближния си; не пожелавай жената на ближния си; нито нивата му; нито роба му, ни робинята му, ни вола му, ни осела му, нито някакъв негов добитък - нищо, което е на ближния ти."

    Не е възможно БОГ да е казал това. Тук жената, робът и робинята са приравнени с добитъка. Очевидно е, че тия слова са дело хора. Не на божество. От тук произтича съмнение. То хвърля сянка върху цялата религиозна литература, която е пълна с противоречиви глупости. Съмнението се прехвърля и върху факта на съществуване на БОГ и божи съд.

    Но всеки има право да вярва в каквото иска.
  • Казал си го по възможно най-разбираемия начин и се радвам, че го споделяш с читателите си, Младене! В Божието слово не веднъж Христос призовава: "Който има уши да слуша, нека слуша." Дано повече хора "чуят" и разберат! Искрено те поздравявам за написаното!
Random works
: ??:??