Sep 10, 2007, 9:43 AM

Идвайте ни по-често на гости 

  Prose
1117 0 26
2 мин reading

                                   Идвайте ни по-често на гости

  Много е гадно да отидеш на гости и домакините да се скарат пред теб. Не знаеш на чия страна да застанеш, защото и двамата са ти приятели. Ужасно е, на мен ми се е случвало.
За това се разбрахме с моя мъж, дойдат ли ни гости, дори да не можеме да се гледаме, дори да не си говорим, пред хората... ни вопъл, ни стон по темата.
  Така една вечер, тъкмо сме завихрили един от нашите скандалчета, ама не от леките и се звъни. Ха сега де! Викам на мъжа ми:
- Ако ни идват гости, запомни до къде сме стигнали, после ще си продължим. Да не се разправяме пред хората, чу ли?!
  Отварям вратата и моята приятелка Жулиета с мъжа си, ухилена до уши, ми казва:
- Току-що оставихме децата на майка да ги гледа и идваме у вас на гости! При вас винаги е толкова весело! Чудехме се къде, къде и... Ще ни приемете ли?
  Ужас! Каня ги и започвам силно да кашлям:
- Мило,  ела да видиш кой ни е дошъл на гости! Сядайте!
  Набързо спретваме маса. Пускаме музика, редиме виц след виц. Те са много сладко семейство, а и след уводните им думи как да си споделиш, че... Те избягали за два-три часа от сивото ежедневие. Искат да се разтоварят, как да ги натовариш с някакъв скандал, който може да почака?
- Мило,  донеси винцето, че на Жулката чашата е празна!
- Ей сега, скъпа. А ти защо не нарежеш още малко мезенце?
- Добре, слънчице. - и си се усмихваме...
  Изкарахме си върховно. Та те ни прекъснаха на най-интересната част от разправията. Но по-добре! Мъжете цяла вечер нищеха футбол. Ние се наклюкарихме на воля.
Тръгват си. На вратата Жулиета ме прегръща.
- Благодаря ти, толкова хубаво ни беше. Толкова сте мили. Кога ще ни дойдете на гости?
- Не знам, ние сме скарани и не си говорим. Като се оправиме, тогава.
- Как не си говорите? Шегуваш ли се?
- Сериозно ти казвам.
- Ти винаги с нещо ме изненадваш. Не можеш ли да живееш нормално.
- Не мога, но тоя път и аз си се изненадах... че не го утрепах.
- Стига ма!
- Спокойно, няма да го убия, после с кого ще се карам?
- А, ти ми даваш добра идея. Другия път, като се скараме с Коцето, ще ти звънна да ни дойдете на гости. Дано поне вие не сте скарани!

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Едвам ма нави. Ако може от утре, Поли. Ще ви чакам за вечеря, продадено!!!
  • имам идея
    (пак заради теб, светланоооо)

    айде да си ходим всеки ден на гости...
  • Гаднярка, защо тормозиш златното момче? Направо идвам да живея у вас, за да го спася милото от...теб, лошотия такава. На мен ли се метна цялата, а?! Целувам те душице сладка и Романтична!!!
  • Аз пък тва си го знам отдавна, само дето сега... на сина го прилагам!
    Питай Люска - ще ти каже, нали е по-навътре в нещата и...се разбира по-добре с него от мен! Хехехе!
    Цункам те, Светланке!
    Липсваш!
  • Е, не!!! На това сдобряване ли му викате?! Не си ли извиете ръчичките, не си е работа, Етчи, пробвай поне! Не ме излагай! Не научи се на скандали и това си е...Ела на уроци у нас!!!
  • Пробвала съм го, изпитана рецепта и много резултатна.Точно това е начина, да.
    При мен и мъжа ми обаче е и другия проблем, от скле ли от роза ли не знам, ама докато почнем и свършваме - да се караме. Много бързо ни минава. Е пак е сладко след това сдобряването, ама то сдобряване ли е това нашето, като дори до извиване на ръцете или стискане за гушите не сме стигнали

    Поздрав и усмивка за теб и по-добрата ти половина
  • Стами, любопитството ми...е подложено на изпитание. Идвам!!!
  • Цветенце, при нас всичко е страхотно, даже и скандалите! Атанасова, с майка ти сигурно сме учили в едно училище. Николинче, да! И благодаря!!!
  • Герче, като не ме мързи много си викам, честно казано. Но рядко, признавам си. Защо да ми е зле като може да ми е добре?! Няма да ти кажа, Креми!!! Нидей, Веси, нидей, мила!!! Танюшка, слънчице, ще помисля по въпроса. Иванова, не запомни, че обичам да ми се натяква, че съм сладка!
  • Доли, светлинка съм за тези, които я виждат! Зинка, ех че си сладка! Анета, няма да се плашиш! Аз си записвам, а после забравям къде са записките и...абе смях да става! Жени, щом казваш, вярвам ти! Магдаленче, вече си в клуба и няма лабаво! Никол, ти защо мислиш, че се караме?! Сдобряването разправят било много сладко!

  • Tова се казва идея...хехе ще я запомня ,Светле да взема да те поканя на гости ам??Ама ще ти шушна на уше ардесчето ,че някой може да ти завиди за мястото което евентуално ще посетиш!!!
    Рарвам ти се от сърце сърничке,поздравче!!!
  • Злободневно, бе!
  • хахахахаха.С мама като не сме се виждали отдавна и тя така казва "липсваш ми,защото нямаше с кой да се карам"
  • Браво, Светле! Страхотна история и страхотен метод за оправяне на настроението и избягване на разправията! Поздрави!
  • Твоите уроци по семейна психология нямат край Светле!
    Ще трябва да ги въведат като задължителен предмет в училище,да се учат децата!
    Прегръщам те миличка!
  • МалеееееЙ Скандалжийка била...
    Боже,къквъ жинъ с маскъ...
    Чак ми иди дън пувярвам
  • Хех*
    Как да не ти се радва човек? Кажи ми?
    гушки*
  • Ама как, брех, не мога да повярвам! Светле, ти не си скандалджийка, ти си душица!
    Усмихна ме! Целувки!
  • По това , което виждам и чета в сайта има Клуб на веселието и се нарича "Светлинка" .Тук може да хапнете порция смях и да пийнете по чаша веселие.Управител Светлинка Лажова.Ще раздаваш ли членски карти, Светле?- Запиши и мен. С обич.
  • Ха-ха-хаааа! Идеално! Браво, Светле!
    ))))

  • Ако ми дойдеш на гости, Светле, сигурно после ще забравя до къде сме стигнали!
    Прекрасна си с това настроение. Заразително е.
    Прегръщам те!
  • Такава лекота струи от всеки твой ред. Сигурно защото си светлинка`.
  • Добре, днес, без мен, в смисъл без теб, демек го искам сам. Целувки и ти... Обърках се Дарче, затова ще ти се обадя да ти го обясня.
  • Деси, при теб просто няма как нещо да не сработи. Ти си вълшебница!!! Прегръщам те и те целувам!!! Ице, идвам, точно по график сме, на нас утре ни е ден за скандали. И в повече да ти дойдат усмивките ми, взимай, докато има!!!
  • Ела ми на гости, сърничке!!! И ние сме скарани.
    И твоите усмивки ми идват навреме.
    Поздрави!!!
  • Хехехе, егати стратегията!!!
    Естествено, че ще я пробвам, въобще не се съмнявай!
    Да видим дали ще сработи при мен...!
    Цунки, сърненце!
Random works
: ??:??