Jul 11, 2019, 9:09 AM

 Историята на самурая Су Я (5 и 6 част) 

  Prose » Novels, Humoristic
451 1 2
Multi-part work « to contents
3 мин reading

            5 част

 

– Спокойно, Су Я потвърди подозренията му НаСеКи Са МеТа точно в този момент вярната на своя род НаКаКа ИСа СаКа жертва тялото си за делото. Както обикновено КаТа ДжаСа е пиян, а ИОн СаКа още не е изтрезнял. Затова е пратил малкият си брат, БаРа СаСам, да го замества. Та точно с него е ИСа СаКа, което гарантира, че докато се измъкваме той ще е глух и сляп за всичко, освен това, което смята за най-важното събитие в досегашния си живот... А сега точно се смрачава. Знаеш, колко съм умна и хитра, Су Я, предвидила съм всичко! Ако бях дошла по-късно, ЧуКа Сам, щеше да е обречен! С пълна уста нищо нямаше да мога да ти кажа, а през останалото време или ти нямаше да ме слушаш, или аз щях да съм забравила за какво съм тук...

– Красива и умна жена си, Са МеТа, никой не може да отрече това не се удържа Су Я да вметне и продължи да слуша нататък...

 

            6 част

 

 Централно място в залата за пиршества и оргии пред спуснатата театрална завеса (зад която Су Я чакаше кога ще дойде времето, когато да се намеси) заемаше масата на домакина на партито. До ЧуКа Сам от дясната страна стоеше КаМа ШиБа, а срещу тях, двамата му сина, НаКуРо СаКа и НаКуРо МиСаКа.

 Су Я надзърташе в недоумение. В плен на поредна мания, господарят му, се беше отдал на строги и аскетични пости. Тоест, до свещените му месести бърни не се докосваше нито храна, нито питие. 

 За да компенсира това, директно в кръвта му се вливаха две банки с течност - едната с 95 градусово узо, а другата с пача от доволно угоени щастливи прасета. А в тях гарантирано нямаше отрова. Са МеТа се бе заклела, че заговорниците нямаха никакъв достъп до тях. Така, че той съвсем логично се чудеше как ли ще процедират неговите врагове.

 И точно насред разсъжденията му изведнъж КаМа ШиБа изчезна под масата, а двамата му сина извадиха своите мечове...

 "Аха досети се Су Я намазали са остриетата с отрова, гадовете. Решили са да отрежат главата на моя господар, ЧуКа Сам, а после някой няма как да се сети, че не примерно, инфаркт, го е трупясало, а гнусна отрова. Наистина, перфектен план са измислили тези дяволи..."

 

/Следва продължение/

 

15.05.2018.

» next part...

© Георги Каменов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Другата седмица историята продължава, Ангелче, дано и там ти е забавно )
  • Благодаря, Мариана, за това, че продължаваш да следиш историята.
    Доколкото за развръзката тук, ми ще я видиш в другите части :'
Random works
: ??:??