Dec 7, 2008, 2:49 PM

Кафе в понеделник 

  Prose » Narratives
1097 0 4
 

Събуждам се мързеливо. Аз не се подчинявам на никого, дори и на времето. Защо да се боря за него, след като го има в излишък?

Протегнах ръка за кафето си. Бях го оставила там от вчера - студено, гъсто, горчиво.

Горчиво, защото горчилката на времето спира да напира, когато горчиво е нещо друго.

Гъсто, за да се процежда бавно и да ме събуди. Не заради времето, а за да се погрижи за мен.

Студено, не за да ме пази от бръчки (тук времето би се оказало победител), а за да не опари небцето ми, свикнало да пази напиращи рими.

От вчера, защото вчера Той беше до мен - независим от времето, което му напомняше да си тръгва.

© Весислава Савова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • И аз се появявам тук след толкова време...И ми харесва стилът ти, близък ми е, хареса ми и разказът - кратък и казващ достатъчно!
    Веси!
  • Прекрасно ....айде де , ама защо така не съм те чела досега ? ....то добре че покрай твоите хайку , та от любопитство да се върна малко и назад , та иначе... ама ето пък ...хареса ми !
  • Болка!
    Ех, Веси, мила, на този ден загубих - татко.
  • Един от рядко харесваните от мен стилове. Кратък и откровен до болка. Защото болката понякога е единственият начин да оценим красивото. А това е точното определение в случая.
Random works
: ??:??