Jul 1, 2007, 10:12 PM

Като си няма късмет човек, на мен ще налети 

  Prose
1128 0 19
3 мин reading
 

                              Като си няма късмет човек на мен ще налети


  Работя през ден от 11 до 23 часа. След работа сядаме с колежките в градинката пред театър „Иван Вазов"  да изпушим по една цяла цигара и се прибираме. Винаги има още какво да си кажем. Живея  наблизо и вървя бавно към нас. Вечерна разходка преди сън един вид. Малко преди да се прибера, от клуба на артиста изхвърча един мъж и право към мен:

  • - Извинете, бихте ли ми помогнали?
  • - Кажете.
  • - Къде е спирката на трамвая?
  • - Точно срещу вас! - това ми е любимото. Поне да ме беше питал колко е часа, по като истинско щеше да ми прозвучи. Правя се на любезна и не се ядосвам.
  • - Всъщност, мога ли да повървя малко с вас?

   Как го разкрих само, но кимнах в знак на съгласие.

  • - Да Ви поканя на кафе?!
  • - Не, благодаря, много е късно. - аз вървя, той до мен и нарежда:
  • - Днес се видях с приятел от детството. Аз станах инженер, той - режисьор и ме покани в неговия клуб да се видим. Повярвайте ми, артистите са луди хора. Едвам издържах и изхвърчах от там. Просто исках да поговоря с нормален човек, затова Ви заговорих. Да пийнем по едно?
  • - Благодаря, но аз почти стигнах. Живея зад онзи ъгъл и мъжът ми всяка вечер ме чака. Той е боксьор. - това как ми дойде в aкъла? Ама ми хареса. - Така, че, приятна вечер! - магнит ли имам, та привличам кой как мине покрай мене, или желязото ми е повече, трябва да ида на лекар.

   Влизам във входа на блока ни и на прозореца съседите от първия етаж пушат и ме канят на кафе. Влизам, Весето отива да сложи кафеварката, а Цецо се е опънал в леглото. Жега е и той се е наметнал с чаршаф. Сядам, паля цигара и му се оплаквам:

  • - Всяка вечер все на мен ще ми се случи нещо. Някои живеят скучно, а на мен ми иде да напиша книга. Всеки ден по нещо ще ми се случи. Трябва да издавам ежедневник „Из живота на... една жена". - и му разказвам какво ми се е случило току-що. - Все на мен ли ще ми се оплакват?!
  • - Абе, той не е искал да се оплаква, ама милия човек си няма късмет в тоя живот.
  • - Защо, че не отидох с него ли?!
  • - Не, защото е искал да поговори с нормален човек, а е попаднал на теб.
  • - Цецо!!!
  • - Шегувам се.
  • - А вие какво правите с Весето, та не си лягате?
  • - Тази вечер сме без децата, тъщата ги взе и започнахме сексмаратон. Тъкмо се готвехме за третия рунд и ти звънна.
  • - Леле, извинявай, аз тръгвам.
  • - Къде хукна, тъкмо направих кафето? - с Весето се сблъскахме на вратата.
  • - Весе, извинявай, толкова ми е неудобно!
  • - За какво?!
  • - Че ви прекъснах шоуто. Как можах да звънна?
  • - Какво шоу?!
  • - Ами сексмаратона, Цецо ми каза...
  • - Глупости, ще му се. Първи ден ми е и ми е толкова лошо. И ти не звънна, а ние те викнахме.
  • - Дръж ме, че ще го удуша тоя мръсник! Леле как ме притесни, но аз ще си го върна, така му кажи! Ще измисля нещо, още утре, чао, Весе!
  • - Ма, я не им обръщай внимание! Мъже, само това им е в главата!
  • - Няма да оставя аз така тази работа, даже се сетих какво ще направя. Утре вечер в нас на гости!

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Стами, Анета, за мен е чест, че ме четете!!!
  • Магнит си Светле ..не се съмнявай в това и нас ни привличаш редовно да те четем и да ти се радваме от сърце!!!
    Поздравче !!!
  • Магнит имаш Светле, ама ти е "петно" по рождение и не можеш се отърва от него.
    Пък колкото до съседа от първия етаж, ще измислим нещо ...

    Поздрав и усмивка за теб.
  • Благодаря ти Златце!!!
  • Трябват и такива хора, Светле.
    Сигурно излъчването ти е с много лъчи и привлича.
    Зарядното ти настроение зарежда твоите приятели и читатели.
    Пожелавам ти (пропуснато за рождения ден) да запазиш своето зарядно И здраве!
  • Ице, позна!!! Моряче, ще го опиша! Мими, знаеш как е! Дарче, май имам, ама не съм много сигурна. Петинка, прегръщам те!!!
  • Таня, че го направя! Вили, добре! Кити, мислиш ли?! Деси, ще ходя на изследвания и ще ти кажа!
  • Гушкам те!
    И няма да ти казвам колко харесвам разказите ти!
    Щот... ти си знаеш!
  • Тука ще се заформи май нещичко .
  • И на мен ми стана интересно, какъв номер ще му погодиш!
  • Какво ще му направиш, Светле? Секс маратон ли? Я му предложи пред жена му та да се ошашка.
    Развесели ме за пореден път!!! Поздрави!!!
  • Сладурана си и това си е! Абе, нямам думи да те нахваля!
    Така ме разтоварват разказите ти!
    Ти да не си магьосница?!?!.....Че си магнит стана ясно....
  • Неизчерпаема си
  • Очакваме продължението! Чу ли?
  • Светле,защо наистина не вземеш та не напишеш една книга?
    Ама я публикувай тук,та да има какво да четем с удоволствие!
    Поздрав и целувка скъпа!
  • Безжичен, май верно трябваше по заобиколен начин да му го кажа, ама нали съм седмаче и все бързам. Но другия път ще пробвам със сумист, по така звучи...Не, ще почна да ходя на каквото ме поканят, стига съм отказвала. Развесели ме, благодаря ти!!!
  • Вили, знаеш, че съм чувствителна иромантична, защо ме притесняваш и ти? Искаш и на теб да ти спретна някой номер, само кажи?! Галче и Здравче, а аз кога ще чета, ако само пиша, а?!
  • Поздрав,мила!
    Прекрасна идея...Покани ги
    Нямам търпение да науча какво ще се е случи...
  • Че как не те е срам да се самопоканиш на гости! Че и да ги предупредиш! Трябваше да ги изненадаш! Недосетливка такава! Истинско забавление е да чета твоите неща!
Random works
: ??:??