Jun 29, 2007, 12:33 AM

Кой за какво си мисли 

  Prose
1873 0 35
3 мин reading
 

                                      Кой за какво си мисли


  Всеки петък заминаваме на село, но не само за да копаме, както му се иска на свекърчо. А защото там си имаме две компании. В петък се виждаме с пет семейства на нашите години в селската кръчма, а в събота с шест семейства в другото село. В другото село са с десетина години по-млади, но без нас купонът не започва.

  И така петък е, телефонът звъни, докато не тръгнем. Мъжът ми малко се мръщи, но не може да ми откаже и тръгва с думите: „Кога ще си останеме само двамата? За мен това е най-щурият купон!" „Мило, и на мен не ми се тръгва, ама нали виждаш, колко са досадни!" Ей, няма угодия в тоя живот! Ако си седиме все в къщи, нали ще си омръзнеме и ще се наложи да се разведеме, а пари откъде? Ама не мисли моя. За всичко трябва аз да мисля.

  Няма да забравя една петъчна вечер. Беше празник. Отидохме в ресторанта с жива музика. Вечеряме, приказваме си и... Емил ме кани на танц.

  • - О, ще сме първи на дансинга! - скачам и му се мятам на врата.
  • - Така се радвам, че не ми отказа!
  • - Как ще ти откажа, аз за какво съм дошла, да плета ли мислиш?!

  Той ме притиска до себе си и ми шепне:

  • - Искам нещо да ти кажа. Толкова отдавна чакам този миг!

   О, не! - мисля си аз. Ние сме приятели от години, толкова добре си живеем, толкова са готини всички... Само да не ми каже, че ме харесва, в смисъл, че си пада по мене, защото... Малко е неудобно да му зашия шамар, но ако се наложи... Мисли, моето момиче, мисли! Само ако ми каже нещо от този род, ще го настъпя зверски с токчето. Защо си прави труда, нали ме познава?

      -     Трябва нещо да си споделя с теб.

      -     Кажи! - вече съм по-груба.

      -     Много съм болен!

      -     Какво?!

      -     Да! И ми казаха, че няма лечение за моето заболяване. Извини ме, че те натоварвам, но трябваше с някого да споделя, а ти от групата си ми най-близка.

      -     О, не! - по-добре беше да ми се сваля... Откъде ми дойде това в ъкъла? Ами сега? Стана ми много гадно. Първо, че си помислих такива гадни неща за това готино момче и второ, че е толкова млад, а е... - Искаш ли да излезем навън?

      -     Не, ще стане подозрително.

      -     Какво ти пука! Кажи, какво ти е?

      -     Как да ти обясня... ужасно е... Толкова съм зле... Как да ти кажа? Значи, лягаме с жената и ще правим опит за секс.

  На мене направо ми се прирева.

  • - И така, свършваме и уж всичко е наред, лягаме да спиме. Обаче след малко аз се обръщам и започвам пак. Жената вика, но нали току-що... а аз не помня и искам пак... И така по няколко пъти!
  • - Ще те убия! Гад мръсна! Ако знаеш какво ми мина през главата?! За първото няма да ти кажа, но като ми каза, че си болен, направо щях да ревна с глас. Знаеш ли как ме изплаши?! И откога си така?
  • - Отдавна.
  • - Моля те - на свой ред се притискам към него и му шепна с най-нежния си глас: - И аз искам да те помоля нещо.- мълча и искам да си помисли, че желая да се възползвам от заболяването му. Притискам се плътно към него и му роша косата. Гадничка съм си и несвестничка, ама такъв е животът
  • - Кажи, какво да направя за теб.
  • - Малко ми е неудобно да те моля. Но така ми се иска... - пак мълча и му дишам тежко в ушенцето. - След танца седни до моя мъж, надявам се, че заболяването ти е остро заразно. А аз се чудех защо жена ти е вечно усмихната. А то било от болестта ти.
  • - Абе и тебе не сме те виждали намръщена...
  • - Абе ти седни до него, какво ти коства?

  Ето такива шашави приятели имам. После, Светле, откъде ти идват в главата тези щуротии? Просто излизам по-често по кръчми. Кога ли мъжът ми ще ме заключи, да не излизам никъде?  Дано все пак е след срещата на морето.

     

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Ванилин, аз ти казах, че е заразно, ама като не слушаш, така ти се пада!!! Усмивки за теб!!!
  • Оххх, и мен същото заболяване ме е хванало... Ама човек не знае на тази възраст!... Давай смело - добре разказваш! Чета и спирам да коментирам.
  • Мерси, Инна!!!

  • Поздрав и за разказа,и за приятелите!
  • Браво, Вили, че си взел мерки и си изключил телефона! Красив па и умен!!! Ангар, ти ме подлуди! Момченце ще те скъсам...избери си на какво. Теди, много-о-о мерси!!!
  • Ех, Светле!
    Такова настроение създаваш!
    Като на театър съм тук.
  • "Но са ме сваляли и когато съм в гръб, а кажи!" Нищо странно - и аз когато си с гръб, непрекъснато те свалям!
    "Ревнивка! А каква е тая Калина, а?!"
    Как да обясня, освен може би чрез този разговор:
    "- Къде е Фильо в тази нощ?" - така запита Сульо.
    - Върху Калина свойта мощ изпитва! - рече Пульо.
    - Коя е тази пък сега? - така запита Сульо.
    - Тя е най-личната мома в Кратунци! - рече Пульо!..."
    Макар "най-личната мома", Калина е в Кратунци, а ние сме в София!
  • Скромността краси човека! А на мен още от малък са ми казвали (и продължават да го твърдят !!!), че съм най-красивия на света!
    Освен това, когато други ме хвалят - останалите си мислят, че тя иска пак нещо от мен. А когато сам си го казвам - всички разбират, че го правя само от скромност и обективност.

    Изглежда доста хора са го прочели, защото днес изключих телефона и получих три призовки!
  • О, Вили, време е за реклама!!! Момченце, търсиш си белята. Сега ще започнат едни обаждания...Дръж се!!! Благодаря на теб, Катенце, ти си още по-чудесна!!! Анета, дай адреса, докато още се държи на крака!!! Мими, благодаря ти!!! Никол, а някои викат: "Аз само веднъж, а ти си го дели, на колкото си искаш!" Искам Емил!!! Стами, дай Боже всекиму, та и на нас!!! Силвенце, щом се освободиш ще се съберем, то не се издържа иначе!!!
  • Деси, всичките ми приятели са такива!!! Освен да ги подбера за морето...Краси, за да си помагат понякога!!! Ангар, правя го нарочно, за да ми се удивляваш. "Если тъ меня разлюбиш, в тот же вечер я умру!" Правилномислеща, не, казват, че са ми играели очичките. Но са ме сваляли и, когато съм в гръб, а кажи! Ревнивка, да. А дойдохме си на думата, каква е тая Калина, а?!
  • Вероник, благодаря ти, усмивке!!! Моряче, не му е лесно на момчето, милото! Румене, вече си в групата!!! Петинка, написала съм цял разказ за моя и за морето. Аз мога и да не дойда, но него го очаквайте. Мая, Креми, Пинче, Алиса се погрижиха. Той полудя по тях. Какво им хареса?!
  • Светланке,продължаваш да ме кефиш,ох,много ми се иска да се видиме,но тази седмица май ще почвам нова работа и ми е натопорчено,но ако имате някакви идеи-звъннете!

  • Дай боже всекиму такава болест
    Браво Светле отново за добрия хумор!!!
  • Поздрав за разказа и от мене!

  • Къде е сега болния бе, Светле?
    Я го прати за ден в Казанлък.
  • Благодаря ти за доброто настроение и ведростта,която ми вливаш всеки път...
    Чудесна си!
  • Ако още един ме осъди, че съм го заразил с това, ще осъдя моряка за подстрекателство! И повече няма да общувам с мъже, за да не ме осъдят пак за разнасяне на такива зарази. Ще контактувам с другия пол - те поне няма да ми се сърдят за нищо, дори и да прихванат!
  • Безпомощен съм - пред твоето чувство за хумор и умението да го разкажеш!
    Но това, което винаги и най-много ме удивлява - е как и в най-такивата ситуации успяваш да оставаш само най-правилномислеща!
  • Хехехе, да ти имам приятелите!!!
    Сладурано, все ме изненадваш!!! При това повече от приятно

    п.с Абе, тоя Емил да не е приятеля дето приличаше на Бен Афлек?!?...
    Още го чакам полуприпаднала да дойде да ме свести...хихихихи
  • Ми... те да 'земат повечко мъже да сядат до Емил, а?
    Та барем прихванат "заразната" му болест!!!
    Пък мъжа ти ако те заключи, ти си знаеш, миличка - има прозорци, скачаш и... хоп - навън!
    Уникална си, Светле!!!
    Чакам те във Варна!!!
  • Лошо! Вече този Емил няма да може да спи по корем! Като изнемощее от липса на калории - да вземе да осъди онзи, който го е заразил, ще прибере паричките и пак ще си живее живота на Хю Хефнър. Нека да му е лошо!
  • Обичам те, бе Ице! Но и малко ти се сърдя! Емил да го дам на жените. Аз не съм ли жена, бе диване такова?! Добре, абониран си за мен от днес. Утре те чакам на преглед. Ще те преглеждат медсестрите от селото. Няма да ги изреждам ти имаш списъка. Май ще останеш на лечение цял месец. Хич не си добре здравословно и ще се наложи продължително лечение. После задължително на море!!! Времето и мястото са ти известни.
  • Мери, смеете се, защото се излагам. Вие си го мислите, но си мълчите, а аз нали съм проста и всичко си споделям...Смейте ми се...Да видите, че не съм злобна, айде усмихвайте се, усмихвайте се по нчколко пъти! Нека ви е!!!
  • Снощи след работа го прочетох. Смях се от сърце. Чакай сега да ти напиша коментара.
    Ти Емил го дай на жените, а аз да се абонирам за теб...
    Става ли? Че и ти лекувала си успешно.
    Поздрави, Светле!!!
  • Миналата седмица казах на Мая, че съм благодарна, че Животът, Бог, Съдбата, каквото и да се нарича, ме срещна с такива прекрасни хора. Моите приятели са безценни, прекрасни хора!!! Мисля, че затова и животът ми е бил малко по-добър. Сега се запознах и с вас. Това не е случайност. Благодаря ви, че ви имам!!!Здравче, Ачнетче, Танче и вие сте сред важните хора за мен!!!
  • Много ме разсмя и чак сега разбрах защо са толкова много усмихнатите жени по улиците...!
  • Шашава си Светле, ама аз затова си те обичам толкова много.
    Абе и аз искам да ти споделя една болежка, ама ще го оставя за срещата, да не те натоварвам сега.
    Ето, че отново ми даде отговор на един житейски въпрос (а аз все се чудих защо съм такава усмихната, пък то ...)

    Поздрав и усмивка за теб.
  • Сутрешно настроение за последния работен ден!
    Сладка си Светле!
    Този път и аз ще дойда на срещата,умирам от желание да се запознаем!
  • Е, приятелките са приятелки и то какви!!! Обожавам ви!!! АБЕ И ЕФЕНДИ НЕ Е ЛОШ, ама ще го оставим за друг път!!!
  • О, няма да скучае... Бъди сигурна.
    В събота ще му бая... белкем го хване...
    А, щом е с Ефенди... никакъв проблем!!!
  • Ти Джон Траволта го остави на мен Така ще го омаем, че сам ще те качи на влака и с бяла кърпичка ще маха Ще го уредим да не скучае - с ефенди и Каризма... примерно
  • Майче, ще поканиме тези от по-младата група и те са много болни милите та ще се наложи да ги лекуваме яко!!! Галка, то тогава не ми беше много до смях, но после доста дълго време все за този танц си говорехме! Дарче, кажи ми как да се стегна като сега си имам Майче, Пинче и т.н. приятели дето само звънят. А аз като не мога да отказвам...Кажи мило какво да правя? Креми, а теб те чакам да омаеш моя та да ме пусне на срещата. От теб зависи. Майчето и Пинче се постараха да го омаят и май...Пу,пу да не объркам конците аз.
  • Задължително, ще е след срещата!!!


    Ей, усмивке!
    Обичкам те!

  • Хубавичко се посмях!
    Много си ценна,мила!
    Много,много ти се радвам!!!!
    Възхищавам ти се!!!
  • дай да го поканим и Емил на срещата...
Random works
: ??:??