Aug 9, 2022, 9:32 AM

 Крадецът / пазачът / на карпузи 3 

  Prose » Narratives, Erotic, Others
998 2 5
Multi-part work « to contents
6 мин reading

               Натоварих и последните набрани дини, покрих ги с трева и под навеса да не слънчасват.

После тревата я сушах за сено на магарето, и я складирах в единия край на сенника. Бях хвърлил отгоре черга, одеало, и нощно време бе много приятно в хотел звездоброй, в компанията на крякането на жаби, цвърченето на щурчета и бръмченето на комари,... мечтата на всеки гражданин, бих добавил , израстнал на балкона.

Притърчах се под импровизираният душ, изтръсках водата от себе си, икономия на кърпа, слънцето ще ме изсуши, и ще почернея по-бързо.

- Е, браво бе - сепна ме гласът на булка Петровица - Да видя и аз, как чужд мъж се къпе,.. не се крий, не се крий де, вече всичко видях

Смееше се тя и ме оглеждаше, сякаш ще ме купува ...

- Донесох ти манджа, яйца с лук, чушки и домати, в канчето кисело мляко, тук в кутията сиренце.

Кюфтетата и кебапчетата си ги яж в града, тук това се яде.

Само сме за снимка, аз гол закован като пирон в дъска, тя обикаля около мен с торбите с ядене и нарежда,... или сме скици или незавършена картина.

- Чакай, чакай  и аз да мина под душа. не че съм мръсна де, ама адета на гражданките бил такъв - през смях говореше тя и без подкана измуши ризата си и потника,... лъсна белотата й, съблече клина и гащи заедно,... Алекино, на метър -два от мен. Пощуряващият мирис ме обгърна.

- О, неее, няма да ме гледаш как се пличкам. Срам ме е,... не ме гледай - говореше тихичко и на пръсти влезе в импровизираната душ-кабина.

Шурна вода, потъркваше ръце, рамената си, повдигаше с длани  белоснежните си гърди,... после галеше коремчето си, таза, галеше бедрата си, струйки  се стичаха по триъгълника и междукрачието й, Имаше като че ли такава картина, нее под душа, а  Закуска на тревата.

Пристъпи към мен, в капчиците вода по тялото й слънчевите лъчи причудливо присвяткаха.

Сграбчих я  и се хвърлихме в постелята над сеното. Мирис  на билки , на  диво , излизаше под немирните ни зажаднели тела...

Укротихме се най- на края, само ръцете   галеха нежно изпотените ни тела.

Нали бяхме крадци на любов лежахме безмълвни и щастливи от изживяното...

- Знаеш ли - наруших мълчанието - Когато адашът дойде и взе да го увърта в приказките си, едва не умрях от срам и неудобство, той се е досетил за нас. Така ми беше неудобно,... а той в залесията си забравил да зареди нафта... Плюх си после скришом в пазвата против страх.

Целунах устните й, погалих голият й ханш

- Остави, обажда ми се по телефона и се заплаква,... Закъсах, ела, е с колелото ли да го дърпам. Хълцъка той и нарежда, той пазарът, онова пазарът, карпузите. Ей това хората сме полудели за пари, смешно ми е по някога,... е добре е да ги имаш, ама да им ставаш роб. Та срам не срам му викам, Петре виж адаша ти дали е на бостана, те имат трактор, да те дръпне бе човек, тук в село джан-джун хора няма,  Пътна помощ ли да викам. Хеле съгласил се и като гледам да го теглиш, чак ми стана смешно,... катпузеният влак идва. Той оставя ремаркето около блока на дъщерята, та тя продава, върви й търговията,... зетя помага, а наш Петър Яваша на кооперативния пазар...Ама пак добре, за няколко дни продават карпузите, по два курса кара на седмица, добри пари изкарват...

Даже все им казвам да сеем по-вече карпузи, там има по-вече сметка, ама не слушат.

Не слушах и аз, езикът ми гъделичкаше зърната й, пръста ми потъркваше пъпчето й,коляното ми бе върху бедрото й,... тя сякаш не обръщаше внимание на тези подробности а замечтано продължи

- Ето, като имаш странични доходи от бостани, домати, пипер, можеш да обзаведеш отново апартамента си, по-хубава лека кола да си купиш,... то на нас с Петър, тази си ни е много хубава, ами можеш ли на Мерцедес да закачиш ремарке с карпузи,... Мерцедесът е само ей така, да си дойдат на село младите и комшиите да ахкат '' Ей, тия с Мерцедеса идат '' .

Езикът ми спря играта си, пръстът ми блокира, коляното ми сякаш изтръпна и се прибра мирно при другият ми крак...Без малко да кажа, жена ми номер 2,... пари, пари и пак пари, това е в акъла им, сякаш ще векуват на земята..

             Ех, лято , лято... еех карпузи, карпузи, край нямате...

Звъни мобилният

- Пешо как си - бодрият глас на жена ми - Готви наградата Първенец търговец на карпузи, в събота сутринта се връщаме

- Нуше, да дойда в града ли, така ли да го разбирам, както едно време - с радостен глас попитах

- Нее скъпи, отвори се пазарна ниша, уредих пет тона да ги вземат от къщи на същата пазарна цена, и за нас ще трябват за микробуса и ремаркето,.. ама хайде като си дойда

            Луди хора,... набързо с жената направихме секс, секс а не любов, нямало време сега.

Дядо Гочо псуваше нещо из двора, режеше, ковеше, а баба Марче до него диван-чапраз.

Разговорът вечерта се въртеше около цени, килограми, пари...

Слушах ту единия, ту другия, кимах с глава. Накрая разбрах само едно вода-помпа-вода-карпузи-пари. На ти, нали искаше земя, трактор, много добитък,... за какво ти е любов, когато имаш всичко онова.

           Една сутрин натоварен на моторетката с голяма щайка домати, отстрани с още  две кофи, за консервния комбинат на баба Марче,... да имало, защото зима голяма и всичко тогава било сладко.

Изяждат ли се над 200 буркана домати, чушки, ама за да не станело зян хайде в бурканите.

Жега още от сутринта, ще взема един душ в лятната баня, хапвам и обратно  на баира.

Какво затваряне на вратата в '' джакузито'',... съблякох се, оох, кеф от струйките топла вода

Мярна ми се нещо през отворената врата, но се направих на не видял. Кой може да е,..освен . любопитното око на баба Марче

Насапунисах се, обърнат към вратата, какво да й кажа, какво гледаш скришом,влизай, дъщеря ти карпузи продава,... ами ако ми се разсърди, или да подходя шеговито, пък каквото стане...

Тръгнах неочаквано към отворената врата, тя не успя да се скрие. Хванах я за ръката

- Ела, не се стряскай, няма да ти вадя зъб - шеговито продумах

И я настаних под водните струйки на душа...косите й прилепнаха мокри,... гърдите й се очертаха като в тениската на '' Мис мокра фланелка ''едри и изглеждаха твърди.

- Чакай да я сваля,... махай и късият  панталон - изкомандвах

Седеше слисана, ни дума , ни хума, ей тъй и тя  без нищо, навела виновно глава

Взех сапуна, натрих  й косата, после гърба, прекарах през гърдите и бедрата... с ръце размазвах пяната, здрава жена не й трябва фитнес или диети, за какво и са, като по цял ден не подвива крак да си почине. ръцете й прибрани по бедрата като войник на пост, не смееше да ги  мръдне. Въртях я под душа да се измие сапунът, нищо отпуснато по нея не усетиха пръстите ми.

Оправих рошките пред очите й, загърнах я с хавлия над гърдите.

- Сега вече можеш да казваш, че зет ти те е изкъпал - засмях се

Щипнах я по бузката и натиснах нослето за бибит.

            След полувин час се показа от лятната кухня с торба в ръката.

 

 

 

следва

» next part...

© Petar stoyanov All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Майтап да става, нали е лято и карпузено време, и всичко омаячено за добър пазар и пари, парии
    Благодаря Таня, Плевел, Миг, Генек....
  • Разкошен сценарий за научно популярен филм на тема "Радостта на живота"! Усмивкааа!
  • Хаир си направил и на бабата, всичкото женско - доволно, карпузите продадени, доматите консервирани, ще кажа: Петрово царство! Развесели ме 😂. Прочетох с интерес.
  • И аз следвам...
  • Лелееее...сега и бабата изкъпа
Random works
: ??:??